見出し画像

【Super Shy】- NewJeans 日本語訳


I'm super shy, super shy
私はとてもシャイなの
But wait a minute while I make you mine, make you mine
でも君を私のものにするからちょっと待って
떨리는 지금도, you're on my mind all the time
震える今も いつも君が気になるの
I wanna tell you but I'm super shy, super shy
君に伝えたいのにとてもシャイなの

And I wanna go out with you
君と出かけたいの
Where you wanna go? (Huh?)
君はどこに行きたい?
Find a lil spot, just sit and talk
ちょっとした所を見つけて ただ座って話そう
Looking pretty, follow me
可愛く見て 私に着いてきて
우리 둘이 나란히
私たちは2人で並んで
보이지? (봐), 내 눈이 (heh)
見えるでしょ?(見て)私の目が
갑자기, 빛나지
急に 輝くの
When you say, "I'm your dream"
“私は君の夢だよ”って君が言った時

You don't even know my name
君は私の名前さえ知らない
Do ya?
そうでしょ?
You don't even know my name
君は私の名前さえ知らない
Do ya-a?
そうでしょ?
누구보다도
誰よりも

I'm super shy, super shy
But wait a minute while I make you mine, make you mine
떨리는 지금도, you're on my mind all the time
I wanna tell you but I'm super shy, super shy

나 원래 말도 잘하고 그런데 왜 이런지
私は元々言葉も上手なのになぜこんななの
I don't like that
こんなのは嫌
Something odd about you
君に関してなんだか変なの
Yeah, you're special and you know it
君は特別でそれも知ってるでしょ
You're the top, babe
君が一番だよ

I'm super shy, super shy
But wait a minute while I make you mine, make you mIne
떨리는 지금도, you're on my mind all the time
I wanna tell you but I'm super shy, super shy

You don't even know my name
Do ya?
You don't even know my name
Do ya-a?
누구보다도

You don't even know my name (super shy, super shy)
Do ya? (Make you mine, make you mine)
You don't even know my name (you're on my mind all the time, I wanna tell you)
Do ya-a? (But I'm super shy, super shy)

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?