見出し画像

【OMG】- NewJeans 日本語訳

이 노래는 it's about you, baby
この歌は君についての歌
Only you
君だけなの
You, you, you
You, you, you, you

내가 힘들 때 울 것 같을 때 (Mm-hm)
私がつらい時 泣きそうな時
기운도 이젠 나지 않을 때 (Mm-hm)
もう元気も出ない時
It's you, 날 걱정하네, it's you, 날 웃게하네
君 私を心配するの 君 私を笑わせるの
말 안 해도 돼, boy, what do you say?
言葉はいらないの 君はなんて言う?

(They keep on asking me, "Who is he?")
彼らは私に問い続ける「彼は誰?」
멀리든 언제든지 달려와
遠くてもいつでも走ってきて
(They keep on asking me, "Who is he?")
彼らは私に問い続ける「彼は誰?」
바쁜 척도 없이 넌 나타나
忙しいそぶりも見せず君は現れて
(They keep on asking me, "Who is he?")
彼らは私に問い続ける「彼は誰?」
이게 말이 되니 난 물어봐
これ信じられる? 私は尋ねてみる
(They keep on asking me, "Who is he?")
彼らは私に問い続ける「彼は誰?」
너는 말야,
あのね、
he's the one that's living in my system, baby
彼は私の中で生きてるの

Oh my, oh my God, 예상했어 나
予想したの 私
I was really hoping that he will come through
彼が成し遂げるのを本当に願ってた
Oh my, oh my God, 단 너뿐이야
ただ君だけなの
Asking all the time about what I should do
私がすべきことをいつも尋ねる

No, I can never let him go (Ooh)
いや、私は彼を行かせない
너만 생각나, twenty-four (Ooh)
君だけを考えて 24時間
난 행운아야 정말로 (Ooh)
私は幸せ者よ 本当に
I know, I know (Ooh)
私は知ってる
널 알기 전까지는 나 (Ooh)
君を知るまでは 私
의미 없었어 전부 다 (Ooh)
意味がなかったの全部
내 맘이 끝이 없는 걸 (Ooh)
私の気持ちに終わりがないって
I know, I know, I'm going crazy, right?
私は知ってる 私変でしょ?

어디서든, 몇 번이든
どこでも、何回でも
There ain't nothing else that I would hold on to
私が手放さないものは他に無いの
I hear his voice through all the noise
騒音の中で彼の声を聞く
잠시라도 내 손 놓지 마, no, no
しばらく私の手を離さないで
걱정 없잖아
心配ないでしょ
'Cause I got someone
だって誰かいるから
혼자라도 괜찮아
1人でも大丈夫
'Cause I love someone
だって誰かを愛してるから

(They keep on asking me, "Who is he?")
彼らは私に問い続ける「彼は誰?」
멀리든 언제든지 달려와
遠くてもいつでも走ってきて
(They keep on asking me, "Who is he?")
彼らは私に問い続ける「彼は誰?」
바쁜 척도 없이 넌 나타나
忙しいそぶりも見せず君は現れて
(They keep on asking me, "Who is he?")
彼らは私に問い続ける「彼は誰?」
이게 말이 되니 난 물어봐
これ信じられる? 私は尋ねてみる
(They keep on asking me, "Who is he?")
彼らは私に問い続ける「彼は誰?」
너는 말야,
あのね、
he's the one that's living in my system, baby
彼は私の中で生きてるの

Oh my, oh my God, 예상했어 나
予想したの 私
I was really hoping that he will come through
彼が成し遂げるのを本当に願ってた
Oh my, oh my God, 단 너뿐이야
ただ君だけなの
Asking all the time about what I should do
私がすべきことをいつも尋ねる

No, I can never let him go (Ooh)
いや、私は彼を行かせない
너만 생각나, twenty-four (Ooh)
君だけを考えて 24時間
난 행운아야 정말로 (Ooh)
私は幸せ者よ 本当に
I know, I know (Ooh)
私は知ってる
널 알기 전까지는 나 (Ooh)
君を知るまでは 私
의미 없었어 전부 다 (Ooh)
意味がなかったの全部
내 맘이 끝이 없는 걸 (Ooh)
私の気持ちに終わりがないって
I know, I know,
私は知ってる
(He's the one that's living in my system, baby, baby)
彼は私の中で生きてるの

Baby
Babe, baby
I'm going crazy, right? (Baby)
私変でしょ?
Baby
I'm going crazy, right?
私変でしょ?
Babe, baby
너와 나
君と私

My heart is glowing, it's glowing up (Glow, glow)
私のハートはときめいて
너랑만 있으면 무서울 게 없어 (No, no)
君とだけ居れたら怖いものは無いの
가득 메워진, 다 메워진 (붉어진)
ぎっしり埋まった、全部埋まった(赤くなった)
My heart is glowing, it'd be glowing
私のハートはときめいて
'Cause he
だって彼は

Oh my, oh my God, 예상했어 나
予想したの 私
I was really hoping that he will come through
彼が成し遂げるのを本当に願ってた
Oh my, oh my God, 단 너뿐이야
ただ君だけなの
Asking all the time about what I should do(너와나)
私がすべきことをいつも尋ねる(君と私)

No, I can never let him go (Ooh)
いや、私は彼を行かせない
He's right there for me, twenty-four (Ooh)
彼は私のためにいるの 24時間
난 행운아야 정말로 (Ooh)
私は幸せ者よ 本当に
I know, I know (너와 나)
私は知ってる(君と私)
널 알기 전까지는 나 (Ooh)
君を知る前は 私
의미 없었어 전부 다 (Ooh)
意味がなかったの 全部
어떡해
どうしよう
My heart is glowing, it's glowing
私のハートがときめいて
My heart is glowing up so I can't sleep at night
私のハートがときめいて夜は眠れない

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?