見出し画像

作成したAIアニメ 2023/11/5

DALLE-3の画像を使用して動画を作成するのが面白いと思っています。
気に入った絵がどのような動きをするのかなど考えるのは楽しいです。
これはAIピクターズさんのお題「隙間」に投稿予定の動画です。

元画像のプロンプト
Illustrate an anime-style Japanese girl with a look of astonishment and curiosity, peeking through a narrow gap in an aged fusuma door. Her eyes are wide open, captivated by the enchanting secret garden she has just found. The scene conveys a sense of discovery and enchantment, with vibrant colors and light that suggest a hidden world of wonder just beyond the door.

元画像

同じプロンプトで、AnimateDiffで動画化してみました。
かなり雰囲気をそのままに動画化できました。残念ながら動きはあまり出ませんでした。。。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?