見出し画像

作成したAIアニメ 2023/11/6

今回もDALLE-3で作成した画像を動画化してみました。
お題はAIピクターズさんにあった、「フリル」です。
chatGPTさんに考えてもらって、絵を出力しました。

プロンプト
A modern take on a young girl's attire, influenced by contemporary Japanese street fashion, featuring an abundance of frills and playful patterns. The outfit is a harmonious blend of vibrant colors and trendy designs, complete with accessories that are emblematic of Japanese pop culture. This stylish ensemble is set against a curtain backdrop that reflects the rich heritage of traditional Japanese craftsmanship and design, with patterns that draw inspiration from the Edo period, creating a striking contrast between the new and the historic.


ちょっと口が動いてくれたり、障子の絵柄が変わったりしました。
アニメ調の動画を作成する目的でしたので、アニメ調の画風は希望通りでした。


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?