見出し画像

Kygo-Broken Glass- 和訳

We were so close to something right

私たちはとても正しいものに近かった。

But we’re stupid, but we’re stupid, but we’re stupid

でも愚かで、愚かで、愚かで

We could turn love into a fight

愛を戦いに変えることが出来た。

Over nothin’, over nothin’, over nothin’

何もない、何もない、何もない、

And the only thing we had in common with each other

そして、お互いにそれは唯一の物だったんだ。

Was destroying everything we ever touched

私たちは今までに触れた物を全て壊したんだ。

So cheers to us and what we had

だから、私たちの持ってる物で乾杯しよう。

Let’s keep dancing on the broken glass

割れたグラスの上で踊り続けよう。

And all that’s left is smoke and ash

そして、残るのはタバコと灰だ。

So let’s keep dancing on the broken glass

だから、割れたグラスの上で踊り続けよう。

Cheers to us and what we had

何か持ってる物で乾杯しよう。

Let’s keep dancing on the broken glass

割れたグラスの上で踊り続けよう。

'Cause when you’re high, you’re bound to crash

あなたがハイになると壊してしまうのが原因よ。

So let’s keep dancing on the broken glass

だから壊れたグラスの上で踊り続けよう。

Let’s keep dancin’ on the broken glass
Cheers to us

私たちと乾杯して壊れたグラスの上で踊り続けよう。

Let’s keep dancin’ on the broken glass

壊れたグラスの上で踊り続けよう。

We could’ve done this perfectly

私たちは完璧にできた。

But we’re useless, but we’re useless, but we’re useless

でも役立たず、役に立たず、役に立たず

Nobody does a tragedy like you and me

誰も、あなたや私のような悲劇はしない。

‘Cause we’re ruthless, ‘cause we’re ruthless, ‘cause we’re ruthless

何故なら私たちは冷酷だから、冷酷だから、冷酷だから、

And the only thing we had in common with each other

そして、お互いにそれは唯一の物だったんだ。

Was destroying everything we ever touched

私たちは今までに触れた物を全て壊したんだ。

So cheers to us and what we had

だから、何か持ってる物で乾杯でもしよう。

Let’s keep dancing on the broken glass

壊れたグラスの上で踊り続けよう。

And all that’s left is smoke and ash

そして、残るのはタバコと灰だ。

So let’s keep dancing on the broken glass

だから、壊れたグラスの上で踊り続けよう。

Cheers to us and what we had

何か持ってる物で乾杯しよう。

Let’s keep dancin’ on the broken glass

壊れたグラスの上で踊り続けよう。

‘Cause when you’re high, you’re bound to crash

あなたがハイになると壊してしまうのが原因よ。

So let’s keep dancin’ on the broken glass

だから壊れたグラスの上で踊り続けよう。

Woo-ah

Let’s keep dancin’ on the broken glass

壊れたグラスの上で踊り続けましょう。

And cheers to us

そして私たちと乾杯しましょう。

Let’s keep dancin’, dancin’

踊り続けよう。

Let’s keep on dancin’, yeah

踊り続けよう。

Let’s keep dancin’ on the broken glass

壊れたグラスの上で踊り続けましょう。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?