見出し画像

DEAMN - Hero 【洋楽和訳】



Shine, you’re so perfect when you smile
あなたは笑うとき完璧です

I’m trying to calm my mind
心を落ち着かせようとしている

I want you to be my hero, hero
私はあなたにヒーローになってほしい

How you make me feel the fever, fever?
どうやって私に熱を感じさせるの?

Maybe I am just a dreamer, dreamer
多分私はただの夢想家

Yeah, you know
あなたわかるね

I got that feeling, feeling
私もその気持ちはわかる

Woo-hoo

You’re so dizzy, hunny beau
あなたはとてもめまいがする

Woo hoo

Add a bass to the EQ
EQにベースを追加する

Give it to me slowly
ゆっくりあげて

I want you to love me
あなたに私を愛してほしい

Woo-hoo

You’re so dizzy, hunny beau
あなたはとてもめまいがする

Woo hoo

Add a bass to the EQ
EQにベースを追加する

Give it to me slowly
ゆっくりあげて

I want you to love me
あなたに私を愛してほしい

I want you to love me (love me)
私を愛してほしいです(私を愛して)

Hero, hero (hey, hey)
ヒーロー

Shine, you’re so perfect when you smile
あなたはが笑うとき完璧です

I wanna kiss you all the time
ずっとキスしていたい

I want you to be my hero, hero
あなたにヒーローになってほしい

How you make me feel the fever, fever?
どうやって私に熱を感じさせるの?

Maybe I am just a dreamer, dreamer
多分私はただの夢想家、夢想家

Yeah, you know
わかってるね

I got that feeling, feeling
私もその気持ちわかます

Woo-hoo

You’re so dizzy, hunny beau
あなたはとてもめまいがする

Woo hoo

Add a bass to the EQ
EQにベースを追加する

Give it to me slowly
ゆっくりあげてね

I want you to love me
あなたに私を愛してほしい

Woo-hoo

You’re so dizzy, hunny beau
あなたはとてもめまいがする

Woo hoo

Add a bass to the EQ
EQにベースを追加する

Give it to me slowly
ゆっくりあげて

I want you to love me
あなたに私を愛してほしい

Hero, hero (hey, hey)
ヒーロー

Hero, hero
ヒーロー

I want you to be my hero, hero
あなたにヒーローになってほしい

How you make me feel the fever, fever?
どうやって私に熱を感じさせるの?

Maybe I am just a dreamer, dreamer
多分私はただの夢想家、夢想家

Yeah, you know
わかってるね

I got that feeling
その気持ちわかる

Yeah, you know I got that feeling, feeling
私もその気持ちはわかるよ

Woo-hoo You’re so dizzy, hunny beau
あなたはとてもめまいがする

Woo hoo Add a bass to the EQ
EQにベースを追加する

Give it to me slowly
ゆっくりあげて

I want you to love me
あなたに愛してほしい

Woo-hoo You’re so dizzy, hunny beau
とてもめまいがします

Woo hoo

Add a bass to the EQ
EQにベースを追加する

Give it to me slowly
ゆっくり上げて

I want you to love me
あなたに愛してほしい

I want you to love me (love me)
ああなたに私を愛してほしい

Hero, hero
ヒーロー

Hero, hero
ヒーロー

I want you to be my hero, hero
あなたに私を愛してほしい


この記事が参加している募集

私のイチオシ

私のプレイリスト

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?