見出し画像

Sean Paul - Hold My Hand 【洋楽和訳】

Hold my hand hold my hand
私の手を握ってください私の手を握ってください

Girl you know I care
ガール、私が気にかけているのは知っているでしょう

Woah woah woah woah oohoh

Yo yo yo

Hold my hand
手を握って

Alrite then
それではアルライト

So mek me tell you this
だから、これを教えてください

Girl you know I care
私が気にかけているのは知っているでしょう

So if you ever seem to lose
だからもしあなたが負けそうになったら

your way don't have no fear
あなたのやり方なら恐れることはない

Hold my hand
手を握って

I'll be there girl
私はそこにいるよ、女の子

you know I care girl
私が気にかけているのは知ってるでしょう、ガール

Cuz this love that we share
だって私たちが共有するこの愛は

I will stay within ah di right direction don't have no fear
私は正しい方向に留まります、恐れることはありません

Hold my hand
手を握って

I'll be there girl you know I care girl
私はそこにいる、気にかけてる

Cuz I care
気にするから

All my love all my heart
私の愛を込めて、私の心を込めて

Well this is what you gettin girl from the start
まあ、これは最初から女の子に得られるものです

On the run on the job
仕事中に逃走中

Me never yet skip a beat mek it fall apart
私はまだビートを飛ばしたことがない、それはバラバラになる

Sweet is love but love is hard
甘いのは愛だけど愛は難しい

Sometime you got to work on it drive round di clock
いつかは、して仕事をしなければなりません

Never let it flop never let it stop
決して失敗させない、止めさせない

Give thanks for what we got
得たものに感謝しましょう

Me tell you this
これを教えてください

Girl you know I care
私が気にかけているのは知っているでしょう

So if you ever seem to lose your way don't have no fear
だから、もし道に迷いそうになったとしても、恐れることはありません

Hold my hand
手を握って

I'll be there girl you know I care girl
私はそこにいるよ、気にかけてる

Cuz this love that we share
だって私たちが共有するこの愛は

I will stay within ah di right direction don't have no fear
私は正しい方向に留まります、恐れることはありません

Hold my hand
手を握って

I'll be there girl you know I care girl
私はそこにいるよ、知ってる、気にかけてるよ

Cuz I care
気にするから

From we met you know it's said
会ったときからそう言われているのは知っています

Right from the start boy cuz you know we connect
最初から、私たちがつながっていることを知っているから

So don't you fret don't bother worry your head
だから心配しないでください、悩まないで

Everything we do the Man
私たちが行うすべてのことは人間です

Upstairs guide and protect
上の階で導き、守る

That's simply means that our lovin' check boy
それは単純に、私たちの愛する小切手を意味します

You know the history don't you forget
あなたは歴史を知っていますか、忘れていませんか

And I would never ever disrespect boy
そして私は少年を軽蔑することは決してありません

I love you straight to my last breath yeah
死ぬまでまっすぐにあなたを愛しています

Girl you know I care
私が気にかけているのは知っているでしょう

So if you ever seem to lose your way don't have no fear
だから、もし道に迷いそうになったとしても、恐れることはありません

Hold my hand
手を握って

I'll be there girl you know I care girl
私はそこにいるよ、気にかけてる

Cuz this love that we share
だって私たちが共有するこの愛は

I will stay within ah di right direction don't have no fear
私は正しい方向に留まります、恐れることはありません

Hold my hand
手を握って

I'll be there girl you know I care girl
私はそこにいるよ、気にかけてる

Cuz I care
気にするから

The lovin wah we seek may we take it to the peak
私たちが求める愛は最高潮まで連れて行ってくれるかも

Cah you kno seh dat my talk ain't cheap girl
わかってるでしょ、私の話は安っぽいものじゃないのよ、

So the vibe is ever sweet everyday we meet
だから、会うたびに雰囲気はいつも甘いです

When you've done babyboy your loving make my head swerve
あなたがすんだ時、あなたの愛が私の頭をよぎらせます

Cyaan get enough me want it whole leap
シアン、もう十分です、私はそれがずっと跳躍したいです

Any mountain me will climb it no matta how it steep girl
どんな山でも、どんなに険しい山であっても、私は登りますよ

I need you in my world so keep the lovin' strong
私の世界にはあなたが必要なので、愛を強く持ち続けてください

And I will always be your girl
そして私はいつもあなたの女の子です

Girl you know I care
私が気にかけているのは知っているでしょう

So if you ever seem to lose
だからもしあなたが負けそうになったら

your way don't have no fear
あなたのやり方なら恐れることはない

Hold my hand
手を握って

I'll be there girl
私はそこにいるよ、

you know I care girl
私が気にかけているのは知ってるでしょう

Cuz this love that we share
だって私たちが共有するこの愛は

I will stay within ah di right direction don't have no fear
私は正しい方向に留まります、恐れることはありません

Hold my hand
手を握って

I'll be there girl you know I care girl
私はそこにいるよ、知ってる、気にかけてる

Cuz I care
気にするから

Girl you know I care
私が気にかけているのは知っているでしょ

So if you ever seem to lose your way don't have no fear
だから、もし道に迷いそうになったとしても、恐れることはありません

Hold my hand
手を握って

I'll be there girl you know I care girl
私はそこにいる、気にかけてる

Cuz this love that we share
だって私たちが共有するこの愛は

I will stay within ah di right direction don't have no fear
私は正しい方向に留まります、恐れることはありません

Hold my hand
手を握って




この記事が参加している募集

英語がすき

私のプレイリスト

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?