見出し画像

DEAMN - Dangerous 【洋楽和訳】

I was a little girl
私は小さな女の子だった

You brought a fire to my world
あなたは私の世界に火をもたらした

I’ve been shy
私は内気だった

I’ve been silent for too long
私はあまりにも長い間沈黙していた

You bring me the sunlight
あなたは私に太陽の光をもたらしてくれる

You bring me the sunlight
あなたは私に太陽の光をもたらしてくれる

Don’t know why
なぜかわからない

I see the love in your eyes
あなたの目に愛が見えるのか

Call me wild
私をワイルドと呼んで

You make me feel so alive
あなたは私に生きていると感じさせます

We met in the summer
 私たちは夏に会いました

We met in the summer
  私たちは夏に会いました

Dancing in the dark
暗闇で踊っている

No one can save us
誰も私たちを救えない

No one can save us
誰も私たちを救えない

We’re like the shooting stars
私たちは流れ星のようだ

Your love is dangerous
あなたの愛は危険だ

Your love is dangerous
あなたの愛は危険だ

Dangerous
危険

You make me happy
あなたは私を幸せにする

It feels so good
とても気持ちいい

You drive me crazy
あなたは私を夢中にさせてくれる

It feels so good
とても気持ちいい

You make me happy
あなたは私を幸せにしてくれる

It feels so good
とても気持ちいい

You drive me crazy
あなたは私を夢中にさせてくれる

It feels so good
とても気持ちいい

You make me happy
あなたは私を幸せにしてくれる

It feels so good
とても気持ちいいです

You drive me crazy
あなたは私を夢中にさせます

It feels so good
それはとても気持ちいいです

You and I
あなたと私

We’re like fireworks in the sky
私たちは空に浮かぶ花火のようです

Get me high
私を高めて

I’m going out of my mind
私は気が狂いそう

You bring me the sunlight
 あなたは私に太陽の光をもたらす

You bring me the sunlight
あなたは私に太陽の光をもたらす

Don’t know why
なぜかわからない

I see the love in your eyes
あなたの目に愛が見えるのか

Call me wild
私をワイルドと呼んで

You make me feel so alive
あなたは私に生きてると感じさせる

We met in the summer
夏に出会った

We met in the summer
夏に出会った

Dancing in the dark
暗闇で踊っている

No one can save us
誰も私たちを救えない

No one can save us
誰も私たちを救えない

We’re like the shooting stars
私たちは流れ星のよう

Your love is dangerous
あなたの愛は危険だ


Your love is dangerous
あなたの愛は危険だ

Dangerous
危険

Your love is dangerous
あなたの愛は危険です

Dangerous, dangerous
危険です危険です

Your love is dangerous
あなたの愛は危険です

Dangerous, dangerous
危険です危険です

You make me happy (Dangerous)
あなたは私を幸せにしてくれます (危険です)

You drive me crazy
あなたは私を夢中にさせます

It feels so good
とても気持ちいいです

You make me happy (Dangerous)
あなたは私を幸せにしてくれます (危険です)

You drive me crazy
あなたは私を夢中にさせます

It feels so good
とても気持ちいいです

You make me happy
あなたは私を幸せにしてくれる

It feels so good
とても気持ちいい

You drive me crazy
あなたは私を夢中にさせてくれる

It feels so good
とても気持ちいい

Your love is dangerous (Dangerous)
あなたの愛は危険です (危険です)

Dangerous, dangerous
危険です、危険です


この記事が参加している募集

スキしてみて

私のプレイリスト

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?