Little Little Lie Little Lie Little

作詞 飯濱 壮士 作曲 飯濱 壮士

When I have died, I knew that you were everything

(僕が死んだ時、君がすべてであったと知った)

Was I lonely? But you found me in a dream

(孤独だったと思うかい? けれど君は夢の中に僕を見つけてくれたじゃないか)

If you would cry, I'll say that my life was you were

(君が泣いてしまうなら、僕の人生は君であったと言う)

I think about love, maybe I'll find you in this way

(僕は愛について考えて、この道の上に君を見つけるだろう)

夏の緋に溺れて

答えは問いを捜した

君が悪だと知って

僕はひとつも嫌えないだろう

When I have died, I knew that you were everything

(僕が死んだ時、君がすべてであったと知った)

Was I lonely? But you found me in a dream

(孤独だったと思うかい? けれど君は夢の中に僕を見つけてくれたじゃないか)

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?