【和訳】 Bel Air - Lana Del Rey



Gargoyles standing at the front of your gate
あなたの家の門の前に建つガーゴイル像

Trying to tell me to wait,
これ以上進むなと伝えようとしているの

but I can't wait to see you
だけど、あなたに会えるのが待ちきれない

So I run like I'm mad
だから狂ったように駆け出す

to heaven's door
天国の門へと

I don't wanna be bad,
悪い子になりたい訳じゃない

I won't cheat you no more
もうあなたを騙したりしないよ



Roses, Bel Air,
薔薇とベルエア

take me there
私を連れて行って

I've been waiting to meet you
ずっとあなたに会えるのを待ってた

Palm trees in the light,
光り輝くヤシの木たち

I can see, late at night
深夜でも私には見える

Darling, I'm waiting to greet you
ダーリン、あなたを出迎えるのを待ち侘びているの

Come to me, baby
早くここに来て



Spotlight, bad baby,
スポットライト, あなたは悪い人

you've got a flair
あなたには才能がある 

For the violentest kind of love anywhere out there
そこら中で一番暴力的な愛し方のね

Mon amour, sweet child of mine,
私の愛する人, 私の可愛い子

 you're divine
あなたは神様のよう

Didn't anyone ever tell you it's okay to shine?
あなたは輝くべきだって、誰にも言われた事ないの?



Roses, Bel Air,
薔薇とベルエア

take me there
私を連れて行って

I've been waiting to meet you
ずっとあなたに会うのを待ってた

Palm trees in the light,
光り輝くヤシの木たち

I can see, late at night
深夜でも私には見える

Darling, I'm waiting to greet you
ダーリン、あなたを出迎えるのを待ち侘びているの

Come to me, baby
早くここに来て



Don't be afraid of me
どうか私を恐れたりしないで

Don't be ashamed
恥ずかしいと思わないで

Walk in the way of my soft resurrection
自分の柔らかな再起の道を歩いていく

Idol of roses, iconic soul
薔薇のアイドル、アイコニックな生き方

I know your name
あなたの名前を知ってる

Lead me to war with your brilliant direction
あなたの素敵な指揮で私を争いに導いて



Roses, Bel Air,
薔薇とベルエア

take me there
私を連れて行って

I've been waiting to meet you
ずっとあなたに会いたかった

Palm trees in the light,
光り輝くヤシの木たち

I can see, late at night
深夜でも私には見える

Darling, I'm waiting to greet you
ダーリン、あなたを出迎えるのを待ち侘びているの

Come to me, baby
早くここに来て


Roses, Bel Air,
薔薇とベルエア

take me there
私を連れて行って

I've been waiting to meet you
ずっとあなたに会いたかった

Grenadine, sunshine—
ザクロのシロップ、日差し

can you break this heart of mine?
この心をあなたは壊せる?

Darling, I'm waiting to greet you
ダーリン、あなたを出迎えるのを待ち侘びているの

Come to me, baby
早くここに来て


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?