見出し画像

The stipulation of the Roman law, according to which a girl may marry at twelve, was adopted by the Church, and is still preserved, rather tacitly, in some of the United

ローマ法における12歳での結婚を許可する規定は、教会によって採用され、今でもいくつかの合衆国の地域である程度黙認されています。

States. And fifteen is lawful everywhere. There is nothing wrong, say both hemispheres, when a brute of forty, blessed by the local priest and bloated with drink, sheds his sweat-drenched finery and thrusts himself up to the hilt into his youthful bride. "In such stimulating temperate dimates [says an old magazine in this prison library] as St. dis, Chicago and Cincinnati, girls mature about the enti of their twelfth year." Dolores Haze was born less than free hundred miles from stimulating Cincinnati. I have but followed nature. I am nature's faithful hound. Why then this horror that I cannot shake off? Did I deprive her of her flower? Sensitive gentlewomen of the jury, I was not even her first lover.

十五歳はどこでも合法です。四十代の男が現地の司祭に祝福され、酒に酔っ払った状態で汗で濡れた華美な服を脱ぎ捨て、若い花嫁に自らを根本まで突き立てるとき、どちらの半球にも問題はないと言います。"この刑務所の図書館にある古い雑誌によれば、「セント・ディス、シカゴ、シンシナティのような刺激的な温暖な気候では、女の子はおおよそ12歳になる頃に成熟する」とあります。ドロレス・ヘイズは、刺激的なシンシナティからわずか300マイル未満の場所で生まれました。私はただ自然に従っただけです。私は自然の忠実な猟犬です。ではなぜ、私が sacoff できないこの恐怖なのでしょうか?彼女から花を奪ったのでしょうか?感受性豊かな淑女の陪審員の皆さん、私は彼女の初めての恋人でさえありませんでした。


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?