見出し画像

Lie With You - TEN|日本語訳 歌詞 和訳

Oh, my heart lies when I lie with you
君と一緒にいる時,僕の心は嘘をつく

Got stars in my eyes, light the sky for you
僕の目に留まった星くずたちは,君の夜空を照らすよ

I know we won’t last and you know it too
僕らは長く続かないこと,君はわかってるよね

So baby while it lasts, lemme lie with you
ねえだから,時間が許す限り君の隣にいさせて


Met you midnight in my bedroom
深夜に僕のベッドルームで待ち合わせ

We were dancing under the stars, so lost in the night
星空の下で僕たちは踊った,夜に迷い込んだかのように

I knew better than to need you
君を必要とすることよりも大切なことは何かわかっていたよ

Swear I didn’t mean to
誓うよ,そんなつもりじゃなかった

but I can’t say goodbye
さよならなんて言えないよ

I’ll wait until you
待ってるから

Leave me lonely, gonna leave me lonely,
君が僕を一人きりにするまで待ってるから

if you love me, don’t say you love me
僕のこと愛しているなら,“愛してる”なんて言葉にしなくていいんだよ


Need me baby, do you need me baby, when you hold me?
僕を頼ってよ,僕のことを抱きしめる時間が君には必要じゃない?

I know it’s only just for now
今すぐに必要なんじゃない?


Oh, my heart lies when I lie with you
君と一緒にいる時,僕の心は嘘をつく

Got stars in my eyes, light the sky for you
僕の目に留まった星くずたちは,君の夜空を照らすよ

I know we won’t last and you know it too
僕らは長く続かないこと,君も気づいてるよね

So baby while it lasts, lemme lie with you yeah
だからお願い,時間が許す限り君のそばにいさせて


Oh, my heart lies when I lie with you
君と一緒にいる時,僕の心は嘘をつく

It tears me apart cause we hide the truth
僕らは真実を隠してるからバラバラに引き裂かれてしまう

Playing our cards and you know we’ll lose
上手くやろうとしても,結局うまくいかないんだけど

so baby while it lasts, lemme lie with you, yeah yeah
ねえだから,時間の許す限り君のこと抱きしめさせて


Ooo ooh, Ooh ooh

Lie with you
君と一緒にいるよ

Baby while it lasts, lemme lie with you yeah yeah
ねえ,時間の許す限り君のそばにいさせてよ


You’ll be parfect for somebody else
君はきっと他の誰かの完璧になれるよ

Let’s pretend it’s me for now,
とりあえず今はそれが僕ってことにしちゃおうよ

don’t make a sound
間違った判断はしないで

Just kiss me like it’s almost ending
終わりが来るみたいにただ僕にキスしてよ

Cause it is, but we’ll be around,
だってほら、、まあまた僕たちは一緒になるだろうけど

just be with me now
今はただ一緒にいて

Before you go and
君が行っちゃう前に、


Leave me lonely, gonna leave me lonely,
きみが僕をひとりぼっちにする前に

if you love me don’t say you loveme
僕のこと愛してるなら言葉にしなくてもいいから


Oh, my heart lies when I lie with you
君と一緒にいる時,僕の心は嘘をつく

Got stars in my eyes, light the sky for you
僕の目に留まった星くずは,君の夜空を照らすよ

I know we won’t last and you know it too
僕たちはきっと長く続かない,君もわかってるよね

So baby while it lasts, lemme lie with you yeah
だからお願い,時間の許す限り君と一緒にいさせて


Oh, my heart lies when I lie with you
君と一緒にいる時,僕の心は嘘をつく

It tears me apart cause we hide the truth
僕たちは真実を隠してるから,バラバラに引き裂かれてしまう

Playing our cards and you know we’ll lose,
上手くやりきろうとしても,結局だめなんだ

so baby while it lasts, lemme lie with you yeah yeah
ねえだからさ,時間の許す限り君のそばにいさせて


Ooo ooh, Ooh ooh,

Lie with you
君のそばにいるね

Baby while it lasts, lemme lie with you, yeah yeah
時間の許す限り君と一緒にいさせて


Ooo ooh, Ooh ooh

Lie with you
君と一緒にいさせて

Baby while it lasts, lemme lie with you, yeah yeah
時間の許す限り,君のそばにいさせて


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?