見出し画像

『いつのGUCCIが好きなのか』

『いつのGUCCIが好きなのか』

GUCCI マニアな私だけれど
ずっと好きだった訳では無い。

この映画に表されている時間軸は私がGUCCIに惹かれて止まなかった頃から変わった瞬間が描かれていた。

この映画の題名は#houseofgucci 
だけれど当時GUCCI家は #guccifamily と言われていた。

その中でGUCCIが大きな企業に買収された事
殺人事件があった事は知っていたが
その流れは分からなかった。

ただ天才的クリエイターのTom Fordが初のコレクションをした以降
GUCCIは蘇ったが
私の好きなGUCCIは姿を消してしまった。

では当時GUCCIの服が好きだったのか?と言うとそうでは無かった。

私が好きだったのは、GUCCIのバッグ、ベルト、靴、スカーフだった。

この映画を観て
何で私がこんなにもAlessandro MiheleのGUCCIに惹かれるかがわかった。

GUCCIのコーディネートで行って、なんか胸を張って映画館を出られなかった映画

そして
それでもGUCCIが好きと思えた私に胸を張りたい

そんな映画だった。

"When do you like GUCCI?"

I'm a GUCCI fanatic.
I don't think I've always loved it.

The timeline in this film depicts the moment when my love for GUCCI changed.

The title of the film is #houseofgucci
But at the time, the GUCCI family was known as the #guccifamily.

I know that GUCCI was bought by a big company.
I knew that there had been a murder.
I didn't know how it happened.

But after Tom Ford, the genius creator, did his first collection
GUCCI was revived.
My favorite GUCCI had disappeared.

So did I like GUCCI clothes then? I don't think so.

What I liked were their bags, belts, shoes and scarves.

Watch this movie.
I found out why I was so attracted to Alessandro Mihele's GUCCI.

I went to the movie wearing a GUCCI outfit, and I couldn't leave the theater without feeling proud.

And
I want to be proud of myself for still being able to love GUCCI!

That's what this movie was about

#houseofgucci #guccifamily #guccigang #guccimania #fashionista #fashion 

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?