[和訳] [復活] DISTANT - Human Scum

Reeking of this prison of bones
骨の監獄から悪臭が漂う

I have become the human scum
俺は人間の屑になってしまった

One with my victims, One of ‘em all
被害者達と一体になり、一つと化した

I can taste the weakness from within my core
俺は芯から弱さを味わう事ができる

Weakness from within my core
芯の中からの弱さ

Weakness from within my core
芯の中からの弱さ

I can't retain my sanity
正気を保つ事ができない

The umbral arms are trying to reach me
闇の腕が俺に届きそうだ

Trying to reach my soul
俺の魂に手を伸ばそうとしてる

Can't embrace the succeeding mortality
続きゆく死を受け入れられない

Trying to eat my flesh
俺の肉を食らおうとしてる

I won't be dethroned again
もう二度と引き摺り下ろさせない

The sound of misery will forever be my call home
不幸の音が永遠に俺の故郷となる

Cut through my veins will leave me hollow
俺の血管を切り裂き、俺を空洞にする

Reeking of this prison of bones
骨の監獄から悪臭が漂う

I have become the human scum
俺は人間の屑になってしまった

One with my victims, One of ‘em all
被害者達と一体になり、一つと化した

I can taste the weakness from within my core
俺は芯から弱さを味わう事ができる

I can't retain my sanity
正気を保つ事ができない

The umbral arms are trying to reach me
闇の腕が俺に届きそうだ

RISE RISE
這い上がれ、這い上がれ

Rise to the sky
空に向かって這い上がれ

And shatter everything above, all that is holy
そして、上にある気高きものを全て粉々にしろ

RISE RISE
這い上がれ、這い上がれ

Into the sky im calling
空へ向かって叫ぶ

To bring them to their end
奴らを破滅に導くために

RISE RISE
這い上がれ、這い上がれ

Above my children unholy
邪悪な俺の子供達の上に

To free me from this madness
この狂気から自由になるために

The misery will resonate the horror of the fallen god
悲惨さは堕落した神々の恐怖を響かせるだろう

Cold touch ignites the flame until the human flesh is no more
冷たい感触が炎を燃やす、人間の肉を消し去るまで

Feed my blood to your kin until they’re painted in red
俺の血を仲間に与えて、彼らも赤く染めよう

The night is calling me
夜が俺を呼ぶ

Rise to the sky
空をたぐり寄せろ

I come and take, what belongs to me
俺がやってきて、俺に属するものを選ぶ

Say goodbye to my mortality
死に別れを告げる

Say goodbye to the human scum
人間の屑に別れを告げる

And shatter the earth
そして大地を砕き

I am reborn
俺が蘇るぞ

作成動画
https://youtu.be/DLUvLpMI38I

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?