[和訳] [我執] UPON A BURNING BODY - B.M.F.

I don't got a problem with the way I'm living
俺の生き方には問題はない

When I look around at what the world's becoming
世界がどうなるか見渡しても

Stay the fuck out the way 'cause it's my way
邪魔すんな、これが俺のやり方

My way or the highway
自分の道か皆が進む道か

All of the money, just problems
金あっても、問題ばかり

All of the problems, I solve them
全ての問題を、俺が解決する

All of the shit you've been talking
お前が話す全ての戯言

You don't want problems you walking
お前は面倒事に巻き込まれるのを望んではないだろ

I'm living life on the wild side
俺は世界を股にかけて生きてる

Fuck you

Tattooed middle finger to the sky
タトゥーが入った中指を空に向ける

Fuck you

Bad boy 'til the day I die
死ぬまで悪ガキ

Fuck you

Feel the heat when I come alive
俺が生き生きしてる様に熱を感じろ

Step up
ギアを上げるぞ

All that hype you been spitting going to get you knocked down
お前が吐いてきた嘘で首が絞まってきてんぞ

Another level put down
レベルを下げる

Y'all wanna tear this place up give me a "Hell yeah!"
この場所を壊したいなら聞かせてくれ

Y'all wanna burn this place down let me hear "Hell yeah!"
この場所を焼き尽くしたいなら聞かせてくれ

Everybody else just looking for attention and mentions
どいつもこいつもただ注目されたり触れて欲しがる

But your intentions are to go the extra mile to troll my profile
だけどお前は俺の経歴を荒らすために余計な事をしたいんだろ

You are the punch to my lines
お前は俺の言葉に刺激をくれる

Your nights don't come close to mine
お前の夜は俺の夜には及ばない

You wish that you could live this
お前はこう生きてたいんだろ

Your vacation, that's my whole life
お前の休暇が俺の人生の全てだ

I'm living life on the wild side
俺は世界を股にかけて生きてる

Fuck you

Tattooed middle finger to the sky
タトゥーが入った中指を空に向ける

Fuck you

Bad boy 'til the day I die
死ぬまで悪ガキ

Fuck you

Feel the heat when I come alive
俺が生き生きしてる様に熱を感じろ

Step up
ギアを上げるぞ

All that hype you been spitting going to get you knocked down
お前が吐いてきた嘘で首が絞まってきてんぞ

Another level put down
レベルを下げる

Y'all wanna tear this place up give me a "Hell yeah!"
この場所を壊したいなら聞かせてくれ

Y'all wanna burn this place down let me hear "Hell yeah!"
この場所を焼き尽くしたいなら聞かせてくれ

Fuck the ones who doubt me, talk shit about me
俺を疑う、悪口を言う奴はくたばれ

You're just a bitch and I'm a bad motherfucker
お前はただのカスで俺はイカれ野郎だ

Fuck the ones who doubt me, talk shit about me
俺を疑う、悪口を言う奴はくたばれ

You're just a bitch and I'm a bad motherfucker
お前はただのカスで俺はイカれ野郎だ

I'm a bad motherfucker

Y'all wanna tear this place up give me a "Hell yeah!"
この場所を壊したいなら聞かせてくれ

Y'all wanna burn this place down let me hear "Hell yeah!"
この場所を焼き尽くしたいなら聞かせてくれ

Y'all wanna tear this fucking place up give me a "Hell yeah!"
このクソみてぇな場所を壊したいなら聞かせてくれ

Y'all wanna burn this place down let me hear "Hell yeah!"
この場所を焼き尽くしたいなら聞かせてくれ

作成動画
https://youtu.be/EgnBJJWyQ94

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?