[和訳]Earthists. - SUNBLOOD

in the deep crimson sea
真紅の海で

i hold my breath
息を止めた

a place where light cannot reach
光が届かない場所

no one can find me anymore
誰にも見つけられる事はない

no one wants to find me in the dark and cold place
暗く冷たい場所で、誰も私を見つけようとしない

pretending to be an understander
理解者気取りの

behavioral doctor
行動医

this is a murder
こいつは殺人者だ

the silent eyes that surround me
私を取り囲む静かな目

when will this treatment end?
この治療はいつ終わるんだ

never expose true myself
己をさらけ出すな

no matter how many processes you get
いくら自分を偽っても 

you’re different from me, it’s my world
お前と俺は違う、これは俺の世界なんだ 

i can't quit me until the end
最後まで自分を貫く 

save me
救ってくれ

said I’m
私は言った

staying deep wake up now
深い目を覚ましてくれ 

fake world
偽りの世界

those who chewed on the fruit of truth
真実の果実を齧った者よ

tell me its taste
味を教えてくれ

tell me the future you saw
お前が見た未来を教えてくれ

this cage is offensive
この檻は不愉快だ

i will get myself back
私は自分を取り戻す

i stab you with this sword
この剣でお前を刺す

i wish for your breakdown
お前が壊れるまで

never expose true myself
己をさらけ出すな

no matter how many processes you get
いくら自分を偽っても 

you’re different from me, it’s my world
お前と俺は違う、これは俺の世界なんだ 

i can't quit me until the end
最後まで自分を貫く 

save me
救ってくれ

said I’m
私は言った

staying deep wake up now
深い目を覚ましてくれ 

please don't talk to me
俺に話しかけないでくれ

and please don't try to treat
治そうともするな

you show me brutal thoughts and brainwash
お前の残忍な思考と洗脳を見せてみろ

pretending to be an understander
理解者気取りの

behavioral doctor
行動医

this is a murder
こいつは殺人者だ

the cunning ears that surround me
私を取り囲む狡猾な耳

this treatment ends here
この治療はこれで終わり

never expose true myself
己をさらけ出すな

no matter how many processes you get
いくら自分を偽っても 

you’re different from me, it’s my world
お前と俺は違う、これは俺の世界なんだ 

i can't quit me until the end
最後まで自分を貫く 

save me
救ってくれ

said I’m
私は言った

staying deep wake up now
深い目を覚ましてくれ 

let me hear only your voice
君の声だけ聞かして

you’re stuck with my brain
君は僕の頭の中ではまってる

take me to the hell (take me to the hell)  
地獄へ連れてけ

please call my name
俺の名前を呼べ

作成動画
https://youtu.be/YTa9maAoHi8

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?