見出し画像

Tyga 「Hot Soup」 和訳

めっちゃ好きな曲なのに和訳がないので、勝手に訳しました

[Pre-Chorus]
Put on your sundress, girl, I'm 'bout to make it hot, yeah
俺がもっとイカしてあげるからドレスを着てよ
Come park it on my lap and twist up another one
俺の膝の上に来て足を絡めてよ
See God spent more time on you than he did on me, yeah, yeah, yeah
ねえ神様は僕より君に時間をかけたんだ
For seven days straight, I been weak
7日間俺はずっと弱っていたからさ

[Chorus]
She gon' make me feel better, yeah, yeah, yeah, yeah
彼女は俺を元気にさせるよ
Oh yeah, she gon' make me feel better, yeah, yeah, yeah, yeah
彼女は俺を元気にさせるよ
Ooh yeah, she gon' make me feel better, yeah, yeah, like hot noodle soup
彼女は俺を元気にさせるよ、熱々のラーメンのようにね
Ooh, that made me feel better, yeah, yeah, baby, hop in this coupe
さあクープに乗り込んで気分をアゲようよ

[Verse 1]
We can go wherever, no pressure, it's no pressure
俺らならどこにでも行けるよ、プレッシャーなんて一切ないよ
This ain't no interview, no questions
インタビューでも質問でもないよ
If it feels right, it's right, I got you in the mood, woo
気持ちに従ってよ、君をその気にさせたのは俺だよ
This woman make the headline, yeah, the head's right every time
こいつの記事は世界中を駆け巡るし、いっつも正しい
Yeah, it gets me hot every time
そいつは俺を熱くさせるよ
I put that on my life, that's a deadline, oh woah
俺は彼女に生涯を捧げるし、それが人生だよ

[Pre-Chorus]
Put on your sundress, girl, I'm 'bout to make it hot, yeah
俺がもっとイカしてあげるからドレスを着てよ
Come park it on my lap and twist up another one
俺の膝の上に来て足を絡めてよ
See God spent more time on you than he did on me, yeah, yeah, yeah
ねえ神様は僕より君に時間をかけたんだ
For seven days straight, I been weak
7日間俺はずっと弱っていたからさ

[Chorus]
She gon' make me feel better, yeah, yeah, yeah, yeah
彼女は俺を元気にさせるよ
Oh yeah, she gon' make me feel better, yeah, yeah, yeah, yeah
彼女は俺を元気にさせるよ
Ooh yeah, she gon' make me feel better, yeah, yeah, like hot noodle soup
彼女は俺を元気にさせるよ、熱々のラーメンのようにね
Ooh, that made me feel better, yeah, yeah, baby, hop in this coupe
さあクープに乗り込んで気分をアゲようよ

[Verse 2]
I'm droppin' the roof, don't argue with you
俺は突き抜けていくから文句は言うなよ
Keep it solid with me, yeah, I keep it solid with you
絶対に離さないから、離れるなよ
You know what's poppin' with me, boo, what's poppin' with you?
俺が何でイケてるか知ってる?君はどう?
I got a watch that pop up, you know I'm popular too
イケてる時計も持ってるし俺が人気なのも分かるだろう?
I might watch you pop more and I might pop me one too
君がもっとハジけてる瞬間を見ていたいな、俺もそうなるから
They wanna get between the sheets when the iceys come through, yeah
イケてるものがある時だけあいつらは俺と君の間に来たがるんだ

[Pre-Chorus]
Put on your sundress, girl, I'm 'bout to make it hot, yeah
俺がもっとイカしてあげるからドレスを着てよ
Come park it on my lap and twist up another one
俺の膝の上に来て足を絡めてよ
See God spent more time on you than he did on me, yeah, yeah, yeah
ねえ神様は僕より君に時間をかけたんだ
For seven days straight, I been weak
7日間俺はずっと弱っていたからさ

[Chorus]
She gon' make me feel better, yeah, yeah, yeah, yeah
彼女は俺を元気にさせるよ
Oh yeah, she gon' make me feel better, yeah, yeah, yeah, yeah
彼女は俺を元気にさせるよ
Ooh yeah, she gon' make me feel better, yeah, yeah, like hot noodle soup
彼女は俺を元気にさせるよ、熱々のラーメンのようにね
Ooh, that made me feel better, yeah, yeah, baby, hop in this coupe
さあクープに乗り込んで気分をアゲようよ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?