床上げ前後の母子

2.Events before and after birth 誕生前後の出来事

Spiritual Life Navigator
 I`m Marco Hiromi.


 It started the other day
 This is the second time in my life story.


 From my memory
 It was supposed to have disappeared,
 It happened almost 50 years ago.

 
 My family at that time
 Four parents, a two-year-old eldest daughter and a one-year-old eldest son.
 Plus, in my mother's stomach
 I had a baby.


To give birth and raise a baby
 Depending on the situation that can not be done
 When I was suffering and despairing
 
 
 Her mother is from her relative's aunt who lived in Yamagata prefecture
 There is a couple who is not blessed with children in the distant relationship I learned that.

After a lot of trouble
 Her parents let go of the baby and adopt
 For couples who were not blessed with child treasure
 I decided to entrust it.


Next
 3. Events during the first month of birth.


Please read until the end this time as well.
 Thank you very much.


スピリアルライフナビゲーター
マルコ★ヒロミです。

先日から始まった
私のライフストーリーの2回目です。

もう私の記憶から
消えていた思われていた、
今から50年近く前の出来事です。

 
当時の私の家族は
両親、2歳の長女、1歳の長男の4人。
プラス 母のお腹の中には
赤ちゃんがいました。

どうしても赤ちゃんを産み育てることが
出来ない状況によって
悩み苦しみ絶望の日々を過ごしていた頃
 
 
母は、山形県に住んでいた親戚の叔母から
遠縁に子どもに恵まれない夫婦がいる
ということを知りました。
 

散々悩んだ末
両親は赤ちゃんを手放し養子に出し
子宝に恵まれなかった夫婦に
託すことを決断しました。
 

次は
3.誕生から1か月の間の出来事
です。

今回も最後まで、お読み下さいまして 
どうもありがとうございました。

もし記事を読み共感しましたら、サポートしていただけると幸いです。サポート費用は皆さまに喜んでいただく活動に使わせていただきます。