SECRET GARDEN/MADOKA   lyrics/歌詞

THERE IS A BRIGHTNESS IT'S LIKE THE SUNSHINE
光があります それは太陽光のようです

THAT COMES DOWN AMONG THE TREES 
光は木々の間に降りてきて

AND KISSES THE GROUNDS
そして地面にキスします

THE CITY IS LIKE A MAZE 
街は迷路のようです

WE ALL NEVER FLY
私たちは皆決して飛ぶことはありません

WE FEEL THE LONELINESS
私たちは孤独を感じます

THERE IS A WATER IT'S SO BEAUTIFUL
水があります それはとても美しいです

THEY KEEP RUNNING TOWARDS A DREAM
彼らは夢に向かって走り続けます

REACHING TO BE FREE
自由になるために

IF YOU ARE AFRAID OF DESPAIR
あなたが絶望を恐れているなら

PLEASE COME TO MY PRECIOUS WORLD
私の特別な世界に来てください

THE SECRET GARDEN'S HERE
秘密の庭がここにあります


WE CAN FLY AWAY
私たちは飛べます

AND WE CAN TALK HEART TO HEART
そして心と心で話すことができます

LET'S GET TO PARADISE WITH INVISIBLE WINGS
目に見えない翼でパラダイスに行きましょう

SOMEDAY OUR DREAMS WILL COME TRUE
いつか私たちの夢は叶う

SO WE CAN FIND THE WAY
だから私たちは道を見つけることができます

YES WE CAN STAY TOGETHER NOW
はい、私たちは今一緒にいることができます

BECAUSE THERE IS HOPE FOR EVERYONE
ここにはみんなへの希望があるから

THE SECRET GARDEN’S WAITING FOR YOU
秘密の庭があなたを待っています


THERE ARE MANY FLOWERS
たくさんの花があります

IT'S SO LOVELY
それはとても素敵です

THEY STAY IN YOUR HEART YES FOREVER MORE
それらはあなたの心に永遠に留まります

YOU ARE MY SPECIAL FRIEND
あなたは私の特別な友達です

PLEASE COME TO MY PRECIOUS WORLD
私の貴重な世界に来てください

THE SECRET GARDEN'S HERE
秘密の庭はここにあります


WE CAN FLY AWAY
私たちは飛べます

AND WE CAN TALK HEART TO HEART
そして心と心で話すことができます

LET'S GET TO PARADISE WITH INVISIBLE WINGS
目に見えない翼でパラダイスに行きましょう

SOMEDAY OUR DREAMS WILL COME TRUE
いつか私たちの夢は叶う

SO WE CAN FIND THE WAY
だから私たちは道を見つけることができます

YES WE CAN STAY TOGETHER NOW
はい、私たちは今一緒にいることができます

BECAUSE THERE IS HOPE FOR EVERYONE
ここにはみんなへの希望があるから

THE SECRET GARDEN’S WAITING FOR YOU
秘密の庭があなたを待っています


MY FRIEND
私の友人

WE CAN FLY
私たちは飛べます

WE CAN SMILE
私たちは笑顔になれます

LET'S MAKE A DREAM
一緒に夢を描こう


WE CAN FLY AWAY
私たちは飛べます

AND WE CAN TALK HEART TO HEART
そして心と心で話すことができます

LET'S GET TO PARADISE WITH INVISIBLE WINGS
目に見えない翼でパラダイスに行きましょう

SOMEDAY OUR DREAMS WILL COME TRUE
いつか私たちの夢は叶う

SO WE CAN FIND THE WAY
だから私たちは道を見つけることができます

YES WE CAN STAY TOGETHER NOW
はい、私たちは今一緒にいることができます

BECAUSE THERE IS HOPE FOR EVERYONE
ここにはみんなへの希望があるから

THE SECRET GARDEN’S WAITING FOR YOU
秘密の庭があなたを待っています

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?