小さきもの(Chiisaki Mono)/林明日香(Asuka Hayashi)    lyrics/歌詞

静かにただ見つめてた
I was just staring quietly

小さきもの眠る顔
A sleeping face of someone small

眉間にしわ少しだけ寄せてる
I have a few wrinkles between my eyebrows

怖い夢なら目を覚まして 
If it's a scary dream, please wake up

水がこわくて しり込みしてた
I hesitated because I was afraid of water

あの夏がよみがえるよ 
That summer will come back

背中押されれてはやっと泳げた
I was finally able to swim after being pushed on my back

まるで昨日みたいです
As if it was yesterday


声が聞こえる ゆくべき道 指差している
I hear the voice It points the way to go

さらさら流る風の中でひとり わたし うたっています
Alone in the wind blowing I'm singing


小さきもの それは私 私です まぎれなく
Someone small, that's me Definitely me

鏡の中 心細さだけが
In the mirror, only the helplessness

誰にも負けない 明日になるよ
It will be a tomorrow that is second to none

そしてわたしは幼い頃に 少しずつ戻ってゆく
And I'm going back little by little when I was young

意味も知らず歌う 恋の歌を
I was singing a love song without meaning

褒めてくれたあの日に
Return to the day that complimented my song


空をあおげば 満ちてくる わたしの声が
I look up at the sky, my voice will fill it

さらさら流る風の中で君も ふわり舞い上がれ
As the wind blows, you also soar softly

声が聞こえる ゆくべき道 指差している
I hear the voice It points the way to go

さらさら流る風の中でひとり わたし うたっています
Alone in the wind blowing I'm singing


大切なものはすぐそばにある その事に気づいた
The important thing is right next to you I noticed that


空をあおげば 満ちてくる わたしの声が
I look up at the sky, my voice will fill it

さらさら流る風の中で君も ふわり舞い上がれ
As the wind blows, you also soar softly

声が聞こえる ゆくべき道 指差している
I hear the voice It points the way to go

さらさら流る風の中でひとり わたし うたっています
Alone in the wind blowing I'm singing

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?