ミッシング(Missing)/Reol   lyrics/歌詞

もう何処をふらついたって 居場所に思えないよ
No matter where I wander, there is no space for me

どうだっていいんだもう
I don't care anymore

曖昧身勝手怠惰皆嫌いです
Ambiguous, Selfish, Lazy, I hate everyone

全部投げ打って君と二人で高跳びをしよう
Throw everything out let's disappear together with you

消せない罪が増えすぎた
There are too many indelible sins

罰をこの身に食らって
Take the punishment

このまま記憶をなくしたい
I want to lose my memory as it is

空になったって構わない
I don't mind being empty myself

あたしはあたしが分からない
I don't know myself

たとえ死んだとして治らないね
Even if I die, it won't be cured

此岸から望んだ景色は
The view I wanted from this world is

とても眩しく美々しく遠く映るんだ
It looks very dazzling, beautiful and reflected in the distance

虚構と現実の狭間で君と
With you between fiction and reality


あたし一体誰で何者だったかな
Who was I and what king of personality was it?

知る由もないね
There is no way to know

焦らすタクシーメーターは上がる
Irritate Taximeter goes up

私はその速度に同期する
I sync to that speed

救えない人 愛せない人
People who can't save, people who can't love

償うことももうできないけど
I can't make up for it anymore

焦らすタクシーメーターは上がる
Irritate Taximeter goes up

私はその速度に同期する
I sync to that speed

救えない人 愛せない人
People who can't save, people who can't love

正気の沙汰じゃないさ わかるだろう
It's not sane, you see?


平穏無事温室なのは物足りないだろう
Peace, Safe, Sheltered upbringing  Those aren't enough

どうだっていいけど
I don't care 

危ういくらいの方が丁度いいです
Dangerous is just right

全部失って迎える最後が君となら
I lost everything and finally with you

退屈すぎる俗世に身を投じるのも悪くないね
It's not bad to throw myself into a world that's too boring

このままこのままでいたいのに
I want to stay like this…

時と人があたしを追い越していく
But time and people overtake me
The view I wanted from this world is

あたしはあたしがわからない
I don't know myself

甘い毒で刺して戻れないね
I can't go back anymore by stabbing myself with sweet poison

彼岸に咲いた花を集めて
Collect the flowers that bloomed in that world

君と四十九の遊戯をしていれば
Perform Buddhist memorial service with you on the 49th day after death

二人の胸に巣食う孤独も埋めて
Fill in the loneliness that nests in their chests

なるようにしかならないとかなにか
What will be will be

音量を上げて
Turn up the volume


焦らすタクシーメーターは上がる
Irritate Taximeter goes up

私はその速度に同期する
I sync to that speed

救えない人 愛せない人
People who can't save, people who can't love

償うことももうできないけど
I can't make up for it anymore

焦らすタクシーメーターは上がる
Irritate Taximeter goes up

私はその速度に同期する
I sync to that speed

救えない人 愛せない人
People who can't save, people who can't love

正気の沙汰じゃないさ わかるだろう
It's not sane, you see?

焦らすタクシーメーターは上がる
Irritate Taximeter goes up

私はその速度に同期する
I sync to that speed

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?