Innocence/AVRIL LAVIGNE    lyrics/歌詞

Walking up I see that everything is OK
目が覚めて、全てがOKだと分かる

The first time in my life and now it's so great
人生で初めてのこと、とても気分がいい

Slowing down I look around and I am so amazed
ゆっくりと見渡して、ホントに驚いたわ

I think about the little things that make life great
人生を彩ってくれる些細なことを考えてみる

I wouldn’t change a thing about it
ありのままを受け入れるつもりよ

This is the best feeling
最高の気分よ

This innocence is brilliant
純粋でいることは素晴らしいのよ

This moment is perfect
その瞬間は完璧だわ

Please don’t go away
どこにも行かないでね

I need you now
私にはあなたが必要なの

And I’ll hold on to it
私も離さないから

Don’t you let it pass you by
あなたも通りすぎてしまわないで

I found s place so safe, not a single tear
一粒の涙も流れない、安らぎの場所を見つけたの

The first time in my life and now it’s so clear
生まれて初めてのことよ、なんて清々しいの

Feel calm, I belong, I’m so happy here
ここにいると、気持ちは穏やか、とても幸せ

It’s so strong and now I let myself be sincere
とても強い気持ちで、素直になれる

I wouldn’t change a thing about it
ありのままを受け入れるつもりよ

This is the best feeling
最高の気分よ

This innocence is brilliant
純粋でいることは素晴らしいのよ

I hope that it will stay
このままでいてね

This moment is perfect
その瞬間は完璧だわ

Please don’t go away
どこにも行かないでね

I need you now
私にはあなたが必要なの

And I’ll hold on to it
私も離さないから

Don’t you let it pass you by
あなたも通りすぎてしまわないで

It’s a state of bliss, you think you’re dreaming
至福の時、夢見ている感じがするでしょう

It’s the happiness inside that you’re feeling
それがあなたの心の奥にある”幸せ”よ

It’s so beautiful, it makes you wanna cry
とても美しくて、涙が出るくらいに美しくて

It’s a state of bliss, you think you’re dreaming
至福の時、夢を見ている感じがするでしょう

It’s the happiness inside that you’re feeling
それがあなたの心の奥にある”幸せ”よ

It’s so beautiful, it makes you wanna cry
とても美しくて、涙が出るくらいに美しくて

This innocence is brilliant
純粋でいることは素晴らしいのよ

It makes you want to cry
泣きたくなるわ

This innocence is brilliance
純粋な気持ちは輝きだわ

Please don’t go away
どこにも行かないでね

Cause I need you now
私にはあなたが必要なの

And I’ll hold on to it
私も離さないから

Don’t you let it pass you by
あなたも通りすぎてしまわないで

This innocence is brilliant
純粋でいることは素晴らしいのよ

I hope that it will stay
このままでいてね

This moment is perfect
その瞬間は完璧だわ

Please don’t go away
どこにも行かないでね

I need you now
私にはあなたが必要なの

And I’ll hold on to it
私も離さないから

Don’t you let it pass you by
あなたも通りすぎてしまわないで

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?