【lyrics/歌詞】Till the World Ends/Britney Spears

This kitten got your tongue tied in knots, I see
この子猫ちゃんに何も言えなくなっちゃったみたいね

Spit it out, cuz I’m dying for company
でもはっきり言ってよ 付き合ってくれる人がいなくて死にそうなの

I notice that you got it, you notice that I want it
あなたはイケてる 私が欲しがっていること気づいてるよね

You know that I can take it to the next level, baby
私なら次のレベルまで行けるわ 分かるでしょ?

If you want this good shit, sicker than the remix
最高のアレが欲しいなら、リミックスよりもやばい奴

Baby, let me blow your mind tonight
ねえ、今夜は興奮させたいの

I can’t take it, take it, take no more
もうだめ、だめ、我慢できない

Never felt like this, felt like this before
こんなの、こんなの今まで感じたことない

Come on, get me, get me on the floor
ねえ、私をフロアへ連れ出して

DJ, what you, what you waiting for
DJ、今すぐ回してよ

Whoa-oh-oh-oh-oh-oh-oh


Watch me move, when I lose, when I lose it hard
我を忘れて動く私を見て

Get you off with the touch, dancin’ in the dark
暗闇の中、踊りながらあなたに触れたら昇天するのよね

You notice what I’m wearing, I’m noticing you staring
どんな下着か知っているでしょ、あなたが見てるの知ってるんだから

You know that I can take it to the next level, baby
私なら次のレベルまで行けるわ 分かるでしょ?

Hotter than the A-list, next one on my hit list
あのセレブよりもホットな、私の次のターゲット

Baby, let me blow your mind tonight
ねえ、今夜は興奮させたいの


I can’t take it, take it, take no more
もうだめ、だめ、我慢できない

Never felt like this, felt like this before
こんなの、こんなの今まで感じたことない

Come on, get me, get me on the floor
ねえ、私をフロアへ連れ出して

DJ, what you, what you waiting for
DJ、今すぐ回してよ

Whoa-oh-oh-oh-oh-oh-oh


See the sunlight, we ain’t stopping
朝日が見えても、私達は止まらない

Keep on dancing till the world ends
世界の終わりまで踊り続けるの

If you feel it, let it happen
もしそれを感じるなら、感じるのを止めないで

Keep on dancing till the world ends
世界の終わりまで踊り続けるの

Keep on dancing till the world ends
世界の終わりまで踊り続けるの

Keep on dancing till the world ends
世界の終わりまで踊り続けるの

Whoa-oh-oh-oh-oh-oh-oh


See the sunlight, we ain’t stopping
朝日が見えても、私達は止まらない

Keep on dancing till the world ends
世界の終わりまで踊り続けるの

If you feel it, let it happen
もしそれを感じるなら、感じるのを止めないで

Keep on dancing till the world ends
世界の終わりまで踊り続けるの

https://www.youtube.com/watch?v=eS_aT63pX2o

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?