【lyrics/歌詞】Into the Groove

And you can dance
踊るのよ

For inspiration
閃きの為に

Come on
さあ!

I'm waiting
待ち侘びているの


Get into the groove
グルーヴに乗って

Boy, you've got to prove
あなたは証明しなくちゃ

Your love to me, yeah
私への愛を、そう

Get up on your feet
立ち上がって

Yeah, step to the beat
そうよ、ビートに合わせて踏んで

Boy, what will it be?
ほらどうなるの?


Music can be such a revelation
音楽はそんな啓示になり得るわ

Dancing around, you feel the sweet sensation
踊っていると、優しい感覚になる

We might be lovers if the rhythm's right
リズムが合えば、私たちは恋人になるかもね

I hope this feeling never ends tonight
この感覚が今夜中終わらなければいいのに

Only when I'm dancing can I feel this free
踊っているときだけこんな自由を感じられる

At night, I lock the doors, where no one else can see
夜、扉を閉めて、誰にも見られないところで

I'm tired of dancing here all by myself
一人で踊るのに疲れちゃった

Tonight, I wanna to dance with someone else
今夜は誰か他の人と踊りたいわ


Get into the groove
グルーヴに乗って

Boy, you've got to prove
あなたは証明しなくちゃ

Your love to me, yeah
私への愛を、そう

Get up on your feet
立ち上がって

Yeah, step to the beat
そうよ、ビートに合わせて踏んで

Boy, what will it be?
ほらどうなるの?


Gonna get to know you in a special way
特別なやり方であなたを知りたい

This doesn't happen to me every day
こんなこといつでも起こるわけじゃない

Don't try to hide it, love wears no disguise
隠さないで 愛に変装はない

I see the fire burning in your eyes
あなたの目を見れば好きって気持ちは分かるの

Only when I'm dancing can I feel this free
踊っているときだけこんなに自由を感じられる

At night, I lock the doors, where no one else can see
夜、扉を閉めて、誰にも見られないところで

I'm tired of dancing here all by myself
一人で踊るのに疲れちゃった

Tonight, I wanna to dance with someone else
今夜は誰か他の人と踊りたいわ


Get into the groove
グルーヴに乗って

Boy, you've got to prove
あなたは証明しなくちゃ

Your love to me, yeah
私への愛を、そう

Get up on your feet
立ち上がって

Yeah, step to the beat
そうよ、ビートに合わせて踏んで

Boy, what will it be?
ほらどうなるの?


Live out your fantasy here with me 
私と一緒にあなたの空想を実現させて

Just let the music set you free
とにかく音楽に身を任せたらいいわ

Touch my body, and move in time
私の体に触れて、リズムに合わせて動いて

Now I know you're mine  You've got it
今あなたは私のものよ  わかった?


Get into the groove
グルーヴに乗って

Boy, you've got to prove
あなたは証明しなくちゃ

Your love to me, yeah
私への愛を、そう

Get up on your feet
立ち上がって

Yeah, step to the beat
そうよ、ビートに合わせて踏んで

Boy, what will it be?
ほらどうなるの?


Only when I'm dancing can I feel this free
踊っているときだけこんな自由を感じられる

At night, I lock the doors, where no one else can see
夜、扉を閉めて、誰にも見られないところで

I'm tired of dancing here all by myself
一人で踊るのに疲れちゃった

Tonight, I wanna to dance with someone else
今夜は誰か他の人と踊りたいわ

Live out your fantasy here with me 
私と一緒にあなたの空想を実現させて

Just let the music set you free
とにかく音楽に身を任せたらいいわ

Touch my body, and move in time
私の体に触れて、リズムに合わせて動いて

Now I know you're mine 
今あなたは私のものよ

Now I know you're mine 
今あなたは私のものよ

Now I know you're mine 
今あなたは私のものよ

Now I know you're mine 
今あなたは私のものよ

Now I know you're mine You've got it
今あなたは私のものよ    わかった?


Get into the groove
グルーヴに乗って

Boy, you've got to prove
あなたは証明しなくちゃ

Your love to me, yeah
私への愛を、そう

Get up on your feet
立ち上がって

Yeah, step to the beat
そうよ、ビートに合わせて踏んで

Boy, what will it be? (You've got it)
ほらどうなるの?   わかった?

Get into the groove
グルーヴに乗って

Boy, you've got to prove
あなたは証明しなくちゃ

Your love to me, yeah (You've got it)
私への愛を、そう     わかった?

Get up on your feet
立ち上がって

Yeah, step to the beat
そうよ、ビートに合わせて踏んで

Boy, what will it be? (You've got it)
ほらどうなるの?   わかった?


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?