見出し画像

“Living Hell” Bella Poarch 歌詞和訳

※意訳している部分があります。

You know I don't believe in ghosts or
私が幽霊の存在も他人との関係も信じてないって
letting people close
知ってるでしょ?
I'm good at letting go
私は手放すのが得意なの
You kiss my lips until they're colder
あなたは私の唇が冷たくなるまでキスをする
Think you're in control but I should let you know
そりゃ、あなたは主導権を握ってるけど、私はあなたに教えなきゃいけないわね
Well the good guys don't always get the glory
だって、いい人がいつも名声を得るとは限らないもの
Can't you see the warning signs?
あの警告のサインが見えないの?

I can make your life a livin' hell if I wanted to 
私はあなたの人生を生き地獄にだってできるのよ
wanted to
もしその気になれば
Wish this was a love you never felt and
これがあなたが今までに感じたことのない愛だったらいいのに
you know it's true know it's true
これが真実の愛だってわかるでしょ?
Love me, love me
愛して、愛して
Trust me with that heart of yours
あなたの心を私にちょうだい
Feels so heavy lying on the bedroom floor
寝室の床に横たわると、とても辛い気持ちになるの
I can make your life a livin' hell if I wanted to
私はあなたの人生を生き地獄にだってできるのよ(Wanted to)
もしその気になれば

Chew you up and spit you out
あなたを傷つけて、唾を吐く
And still you come around
それでもあなたは近寄ってくるのね
So I can watch you drown
だから私はあなたが溺れるのを見てる
Hate when you tell me that you'll wait
“待つよ”ってあなたが言う時が嫌い
Like you think that I could change
あなたは“私は変われる”って思ってるみたいだけど
When I've always been this way
私はずっと私のままよ
Well the good guys don't always get the glory
だって、いい人がいつも名声を得るとは限らないもの
Can't you see the warning signs?
あの警告のサインが見えないの?

I can make your life a livin' hell if I wanted to
私はあなたの人生を生き地獄にだってできるのよ
(Wanted to) wanted to
もしその気になれば
Wish this was a love you never felt and
これがあなたが今までに感じたことのない愛だったらいいのに
you know it's true know it's true
これが真実の愛だってわかるでしょ?
Love me, love me
愛して、愛して
Trust me with that heart of yours
あなたの心を私にちょうだい
Feels so heavy lying on the bedroom floor
寝室の床に横たわるととても辛い気持ちになるの
I can make your life a living hell if I wanted to
私はあなたの人生を生き地獄にだってできるのよ
(Wanted to)
もしその気になれば

I'm haunted by the words you say
私はあなたの言った言葉に取り憑かれているの
When I can't say that I feel the same
私も同じ気持ちだって言えなくて
You've always been alone and
あなたをずっと孤独にして
Baby you should know I’m only gonna ghost
でもあなたは私が幽霊みたいに突然いなくなるって知らなきゃいけないわ

I can make your life a livin' hell if I wanted to
私はあなたの人生を生き地獄にだってできるのよ
(Wanted to)
もしその気になれば
Wish this was a love you never felt and you
これがあなたが今まで感じたことのない愛だったらいいのに
know it's true, know it's true
これが真実の愛だってわかってるでしょ?
Love me, love me
愛して、愛して
Trust me with that heart of yours
あなたの心を私にちょうだい
Feels so heavy lying on the bedroom floor
寝室の床に横たわるととても辛い気持ちになるの
I can make your life a livin' hell if I wanted to
私はあなたの人生を生き地獄にだってできるのよ
(Wanted to)
もしその気になれば
If I wanted to
もし私がその気になれば


・believe in ghost=幽霊の存在を信じる
・letting go=手放す、行かせる
・in control=主導権を持っている、管理している
・livin'=livingの省略
・S trust O 〈with〜〉=S(主語)がO(目的語)に〈〜を〉任せる
・chew up=傷つける、ぐちゃぐちゃに噛み砕く
・spit out=唾を吐き出す
・have been=ずっと〜だ(現在分詞)

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?