見出し画像

【和訳】The Ending - BROCKHAMPTON

The Familyの16曲目、The Endingです。

4曲目のBig Pussyに続き、2022年の11月11日に先行シングルとしての配信とMVの公開がされました。

J DillaのDonutsを想起させるようなサンプリングはWillie Hutchの”Let Me Be The One, Baby”という曲から引用されています。

The Ending - BROCKHAMPTON

[Intro: Willie Hutch & Kevin Abstract]


Let me be the one that you cling to
貴方の頼りとする人になりたい

Let me be the one that you call on
貴方が電話をかけるような

Let me be the one that you cling to (Let me be the one)
貴方の頼りとする人になりたい

Let me be the one that you call on
貴方が電話をかけるような

You can mute it for me
俺のために静かにしてくれ

[Verse: Kevin Abstract]


Back when I had a 'fro still
俺の髪がアフロだった頃に戻ろう

First moved to L.A., my daddy still paid my phone bill
L.A.に来たばかりの頃は父さんが携帯代を払ってくれてた

I was sneaking niggas out in the early morning
明け方にこっそりと皆んなから離れるんだ

After sucking good dick on a Sunday morning
日曜の朝にしゃぶった後に

Walking through the living room, I see Jabari yawning
リビングを歩いていけばJabariのあくびが見えた
*Jabari = BROCKHAMPTONのメンバー。

I'm thinking, "Man, one day we all gon' be some superstars"
こう思うよ、"なぁ、俺らはいつかスーパースターになるだろうな"って

And this is way back before I had a crеdit card
これは俺がクレジットカードを手にするより前で

And this is way back when I ain't have a debit card
俺がデビットカードを手にするより前で

And this is way back whеn we all still prayed to God
俺らが神に祈るしかなかった頃のことで

When Clancy believed in me when fans wasn't singing songs
客が誰1人俺らの曲を歌えなくてもClancyが信じてくれた頃のことで
*Clancy = Christian Clancy = BROCKHAMPTONのマネージャー。過去にOdd Future、Tyler, the Creatorのマネージャーも努めている。

When Kelly would talk to me when I ain't have no friends at all
Kellyが話しかけてくれた頃には友達なんていなかった
*Kelly = Kelly Clancy = 上述のChristianの妻。彼女もBROCKHAMPTONのマネージャー。

Besides them niggas that I lived with
共に生きてきたあいつら以外にはね

This the most corrupted vision
思いつく限り最悪の結末さ

I turned my friendship into a business into an empire
俺は友情をビジネスに、それを帝国に変えてしまった

Half a million that I wired to my mama, she retired
老後の母親に50万ドル送金したよ

Call Ameer, I'm getting tired of the drama
Ameerを呼んでくれ、こんなのもう懲り懲りだ

[Outro: Kevin Abstract]


Getting tired of letting culture try to tell me how to live my life
文化にあれこれ生き方について言われるのは疲れたんだ

How to live my life
どうやって生きるか

How to live my life
どう生きていくか

This the ending we all envisioned, right?
皆んな想像してた結末だろ?

This is me, Abstract gone for the night (For the night)
これが俺だよ、Abstractと夜を過ごそう

How you feel?
どんな気分だ?

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?