見出し画像

She made a smile.
She laughed with a big smile.
She walked in the beach.
She is faster than me.
She is turned around, she made a smile.
It was cute. That's all.
but, such is her smile is now.

Everyone see a her smile.

彼女は笑顔を作った。
とびきりの笑顔を作った。
彼女はビーチを歩いた。
僕よりも速く。
彼女は振り返り、彼女は笑顔を作った。
とてもかわいかった。ただそれだけだ。
そんな彼女の笑顔は今
誰もが見ることができない。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?