見出し画像

My favorite Japanese cartoonist:Yoshinaga Fumi

Hi, I'm pipi☺︎
Today I spent relax day.
I watched TV program and drama many hours.

I'll write about the work especially I was fascinated.

I wached special TV program about the drama named ‘Ooku’ which Yoshinaga Fumi who is a Japanese cartoonist wrote the original stories. I watched the work for harf of year, so it was very interesting program for me.

Also, I watched the drama named ‘What Did You Eat Yesterday?’.
The drama's original stories were also written by her.
When I knew both of my favorite movies' original stories were written by same cartoonist, I was surprised!
I love the stories which she make.I want to read her original comic.

Thank you for reading and good night😚
ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー

こんにちは、pipiです☺︎
今日はリラックスした一日を過ごしました。
テレビ番組やドラマを何時間も見ました。

なかでも特に私が惹かれたものについて書きます。

よしながふみさん原作のドラマ「大奥」の特集を見ました。私はこの作品を1年の半分ほど見ていたので、私にとって非常に興味深い番組でした。

あと、「きのう何食べた?」というドラマも見ました。そのドラマの原作も彼女が脚本を書いていたのです。
私の大好きな映画のオリジナルストーリーが両方とも同じ作家によって書かれていることを知ったときは驚きました!
彼女の作る物語が大好きなので、彼女のオリジナル漫画を読んでみたいです。

読んでくれてありがとうございました、おやすみなさい😚

2024.1.14 pipi☺︎

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?