"We Made A Beautiful Bouquet "

Hi, I'm pipi😊
Today I read a book named "We Made A Beautiful Bouquet" .
It is a novelized version of a movie released a few years ago.
I actually saw it in the theater a few years ago.

A few years later, I read the novel version and was once again moved by the story. I think I've grown up a lot since I first saw the movie, and I can relate to it more. In particular, it is both realistic and heartbreaking to see the main characters gradually drift apart due to differences in how they think about job hunting, their future visions, and their ideal lifestyles.
For me, this work is so fascinating that I want to read it again and again.

Even as we grow older, we want to stay connected to our loved ones.
Thank you for reading and good night🌉
ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー

こんにちは、pipiです😊今日は「花束みたいな恋をした」という本を読みました。数年前に公開された映画のノベライズ版です。実際に数年前に劇場で見ました。

数年後、小説版を読んで改めてその物語に感動しました。
初めてこの映画を見たときよりも、自分もかなり成長したと思いますし、より共感できるようになりました。特に、就職活動に対する考え方や将来ビジョン、理想のライフスタイルの違いにより、主人公たちが徐々にすれちがっていく様子はリアルであり、切ないものでもあります。私にとってこの作品はとても魅力的で、何度も何度も読み返したくなるものです。

年を重ねても、自分にとって大切な人とはずっとつながっていたいと思います。読んでいただきありがとうございます、そしておやすみなさい🌉2024.2.16 pipi😊


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?