見出し画像

🌆いってらっしゃい🌇ヒグチアイ🌉

I had made reservations for a pizza place a week in advance and was looking forward to it with my friends. So, I was so looking forward to it that I ate pizza by myself the day before I made the reservation. Unconsciously. I noticed it after eating it. I couldn't tell my friend.
私は一週間前にピザ屋を予約し、友達とそれを楽しみにしていました。ということで、予約する前日には一人でピザを食べるほど楽しみにしていました。無意識に。食べてから気づきました。友達には言えませんでした。

🤣解ります✨✨✨



12/28(Thu)

Shinagawa Intercity Hall

“Year End Special 2023”

open18:15 / start19:00

Get your tickets early 🎟️

sp.diskgarage.com/ticket/detail/…

  Guest announcement  

Singer-songwriter

HiguchiAi @HiguchiAi

! ! Participation decided! !

You should be able to listen to that song released by fcp production🦊

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?