見出し画像

🌿🌿🌿庭の手入れ🌿🌿🌿

Before I arrived home, my mother was tending to the garden.

Work has been suspended because it is raining. Start planting tulip and lily bulbs tomorrow.
🌷私が到着する前に、母は庭の手入れをしていました。☔が降って来たので、作業は中断☔明日以降、チューリップ🌷や百合の球根を植えましょう🌷




🌿🌿🌿This is the garden from 37 years ago.

Lots of plants in a small space.
37年前の実家🏚の庭です。
狭い敷地に目一杯の植物🌿🌿🌿



2024年
3/31

I planted hydrangeas here.

Originally, hydrangeas were planted here.

It has been blooming for nearly 15 years, but it stopped blooming around last year.

I pray that it will grow.
ここには元々、紫陽花を植えていました。20年近く咲いていたと思いますが、昨年辺りから咲かなくなりました。
新しい紫陽花が育ちます様に🙏


水捌けが、、、
言うまい(笑)


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?