DEV2.0 - Big Mess - DEVO 2.0

https://www.youtube.com/watch?v=mc3HvSUl248

(訳注) DEVO2.0版では"gun"などの危険な単語が除外されています。迷惑系Youtuberを先取りしたような歌詞です。

I am Cowboy Kim
Cowboy Kim I am
私は カウボーイKim
私が カウボーイKimよ

I am a lucky cowboy
Let me tell you why
私は ラッキーを届ける カウボーイ
なぜかというと

I'm a girl with a mission
I'm a girl having fun
それが 私の使命なの
とても おもしろいの

I got a picture in my pocket of the lucky one
ラッキーな人の写真を ポケットに入れ

I have a microphone, I do a super show
I'll announce the winner on my radio
マイクを手にして スーパーショー
私のラジオ番組で 当選者を発表するわ

I wear a cowboy hat, it is my business hat
I'm on till 1:00 a.m., I must tell you that
カウボーイハットをかぶって これが私の仕事着
放送は深夜1時まで それを言っておかなくちゃ

I'm a girl with a mission
I'm a girl having fun
それが 私の使命なの
とても おもしろいの

I got a picture in my pocket of the lucky one
ラッキーな奴の写真を ポケットに入れたわ

Who doesn't know I'm a big mess
I'm in a really big mess
みんな知ってる 私はメチャクチャ
大混乱の 渦中にいる

A big, big, mess, now she's all messed up
She's a big mess, big mess
いま彼女は 最高にハチャメチャ
彼女には こまったもんだ

She's a, she's really messed up, yeah
Big mess, big mess
彼女は… ほんとにイカレてる そう
メチャクチャ ハチャメチャ

She's a, she's really messed up
彼女は… ほんとにイカレてる

I am Cowboy Kim
Cowboy Kim I am
私は カウボーイKim
わたしのことだ

Ms. Reality
I put away my toys
リアリティー番組の代表格
オモチャとは おさらば

I have a microphone, I do a super show
I'll announce the winner on my radio
マイクを手にして スーパーショー
私のラジオ番組で 当たった人を発表するわ

I'm a practical joker
I am funny like a clown
私は いたずらっ子の "ジョーカー"
ピエロのように おもしろい

If you see me coming up, you're the lucky one
人気上昇中の 私に会ったら あなたはラッキー

Who's gonna know I'm a big mess
I'm in a really big mess
得体の知れない メチャクチャな私
大混乱の 渦中のひと

A big, big mess, now she's all messed up
She's a big mess, big mess
いま彼女は 最高にハチャメチャ
彼女には こまったもんだ

She's a, she's really messed up, yeah
彼女は… ほんとにイカレてる そうだ

Big mess, big mess
She's a, she's really messed up
メチャクチャ ハチャメチャ
彼女は… ほんとにイカレてる

I'm a girl with a mission
I'm a girl having fun
それが 私の任務なの
私は 楽しんでいるの

I got a picture in my pocket of the lucky one
おめでたい奴の写真を ポケットに入れたわ

Who doesn't know I'm a big mess
I'm in a really big mess
みんな知ってる 私はメチャクチャ
大混乱の 渦中にいる

A big, big mess, now she's all messed up, she's a
いま彼女は 最高にハチャメチャ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?