見出し画像

GLORIOUS WORD DEVOTIONALBY PASTOR BERNARD EFA APRIL 22, 2024YOU ARE ENTHRONED あなたがたは座に着いている

(Ephesians 2:6) “And hath raised us up together, and made us sit together in heavenly places in Christ Jesus:”
(エペソ2:6)"そして、私たちを共によみがえらせ、キリスト・イエスにあって、共に天の座に着かせてくださいました。"

From the Amplified Classic Version of the Bible, Ephesians 2:6 is rendered as “And He raised us up together with Him and made us sit down together [giving us joint seating with Him] in the heavenly sphere [by virtue of our being] in Christ Jesus (the Messiah, the Anointed One)”.
エペソ人への手紙2:6は、Amplified Classic Versionの聖書では、「そして、キリスト・イエス(メシヤ、油注がれた方)において、私たちを共によみがえらせ、天の御座に共に座らせてくださいました」と表現されています。

Did you notice the portion which says, “giving us joint seating with Him in the heavenly sphere by virtue of our being in Christ Jesus”? That’s amazing! This means you have been enthroned with Christ. You are reigning with Christ from the perspective of heaven. This is your spiritual position, so use it to dominate the circumstances of your life on this earth. From God's eye He sees you enthroned, He sees you as someone who is strong and full of divine energy and not as one who is weak and beggarly.
私たちがキリスト・イエスにあることによって、天の領域で彼と一緒に座ることができるようにされた」という部分に気づきましたか?驚くべきことです!これは、あなたがキリストとともに即位したことを意味する。あなたは天から見て、キリストとともに君臨しているのです。これがあなたの霊的な立場なのだから、この地上での人生の状況を支配するために、この立場を使いなさい。神の目には、あなたが戴冠しているように見え、弱く乞食のような者ではなく、強く神のエネルギーに満ちた者として映っているのだ。

Stay in prayer and prophesy that you are enthroned and that you are dominating life by the power of the Holy Ghost. Add that any blessing associated with this enthronement must manifest in your life as you pray today. Hallelujah!
祈りにとどまり、あなたが即位し、聖霊の力によって人生を支配していることを預言しなさい。この即位に伴う祝福は、今日祈るあなたの人生に現れるに違いないと付け加えてください。ハレルヤ!

Confession: I am enthroned from a heavenly perspective. I reign with Christ, so every force that Jesus conquered is also under me. I dominate the circumstances of my life by the power of the Holy Ghost and in the name of Jesus Christ of Nazareth. Hallelujah!
告白します: 私は天から見て即位しています。私はキリストとともに君臨しているので、イエスが征服したあらゆる力も私の下にある。私は聖霊の力とナザレのイエス・キリストの御名によって、私の人生の状況を支配します。ハレルヤ!

Say this if you have never been born again. I declare from today that Jesus Christ is my Lord and I believe that God raised Him from the dead.
まだ一度も生まれ変わっていない人は、こう言いなさい。私は今日から、イエス・キリストが私の主であり、神がイエス・キリストを死者の中からよみがえらせたことを信じます。

Congratulations
おめでとうございます
You can begin to attract God’s goodness into your life from today.
あなたは今日から、神のいつくしみを人生に引き寄せることができます。


Prepared by Ps. Bernard and Team

Facebook: Pastor Bernard Efa

YouTube: Pastor Bernard Efa

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?