見出し画像

《洋楽和訳》 Stay / The Kid LAROI, Justin Bieber 愛する者へ送る本心

こんにちは!Sharonです🙋‍♀️

今回は、The Kid LAROIJustin BieberStay をご紹介したいと思います!この曲では、The Kid LAROI のパートで恋人に許してもらいたいという願い、Justin Bieber のパートで大切な人への尊敬を歌っています。世界的大スターと実力派大人気若手ラッパー(17歳)のコラボレーションということで、世界中から期待されていた一曲ですが、さすが期待を裏切りません。最近、多くのアーティストの楽曲に参加し、ヒットさせている Blake Slatkin もプロデュースに参加しています。

Stay / The Kid LAROI, Justin Bieber

[Chorus: The Kid LAROI]
I do the same thing I told you that I never would
絶対しないと言ったことをまた繰り返すんだ
I told you I'd change, even when I knew I never could
絶対にできないと分かっていても俺は変わるって言うのさ
I know that I can’t find nobody else as good as you
君みたいにいい人は見つけられない
I need you to stay, need you to stay, hey
そばにいて欲しいんだ、俺のそばに

[Verse 1: The Kid LAROI]
I get drunk, wake up, I'm wasted still
酔っ払って、目覚めて、まだ酔っている
I realize the time that I wasted here
ここで無駄にした時間に気づくんだ
I feel like you can't feel the way I feel
僕の気持ちは君にわからないだろうな
Oh, I’ll be fucked up if you can't be right here
君がここにいてくれないと俺はダメになってしまう

[Chorus: The Kid LAROI]
I do the same thing I told you that I never would
絶対しないと言ったことをまた繰り返すんだ
I told you I'd change, even when I knew I never could
絶対にできないと分かっていても俺は変わるって言うのさ
I know that I can’t find nobody else as good as you
君みたいにいい人は見つけられない
I need you to stay, need you to stay, hey
そばにいて欲しいんだ、俺のそばに
I do the same thing I told you that I never would
絶対しないと言ったことをまた繰り返すんだ
I told you I'd change, even when I knew I never could
絶対にできないと分かっていても俺は変わるって言うのさ
I know that I can’t find nobody else as good as you
君みたいにいい人は見つけられない
I need you to stay, need you to stay, hey
そばにいて欲しいんだ、俺のそばに

[Verse 2: Justin Bieber]
When I’m away from you, I miss your touch
君から離れていると、君の肌が恋しくなる
You’re the reason I believe in love
君のおかげで愛を信じることができる
It's been difficult for me to trust
今までずっと信じられなかったけど
And I’m afraid that I'ma fuck it up
台無しにしてしまわないか恐いんだ
Ain't no way that I can leave you stranded
君を置き去りになんてできないよ
'Cause you ain’t ever left me empty-handed
君は僕を置いて去ったりしなかったから
And you know that I know that I can't live without you
僕が君なしでは生きれないってこと知ってるでしょ
So, baby, stay
だから、ねえ、そばにいて

[Chorus: The Kid LAROI with Justin Bieber]
I do the same thing I told you that I never would
絶対しないと言ったことをまた繰り返すんだ
I told you I'd change, even when I knew I never could
絶対にできないと分かっていても俺は変わるって言うのさ
I know that I can’t find nobody else as good as you
君みたいにいい人は見つけられない
I need you to stay, need you to stay, hey
そばにいて欲しいんだ、俺のそばに
I do the same thing I told you that I never would
絶対しないと言ったことをまた繰り返すんだ
I told you I'd change, even when I knew I never could
絶対にできないと分かっていても俺は変わるって言うのさ
I know that I can’t find nobody else as good as you
君みたいにいい人は見つけられない
I need you to stay, need you to stay, hey
そばにいて欲しいんだ、俺のそばに

ここまで読んでいただきありがとうございます☺️ どなたでもハートを押していただけたら嬉しいです💗 コメントも大歓迎です🙌