見出し画像

《洋楽和訳》 Texas / Jessie Murph & Maren Morris 無責任な元恋人への怒りを歌った一曲

こんにちは!Sharonです🙋‍♀️

今回は、Jessie Murph & Maren MorrisTexas をご紹介したいと思います!この曲は、一時期は山火事のように熱い恋愛関係にあったのにも関わらず、無責任にも実家へと去った身勝手な元恋人に対する怒りを歌っています。 今回、幼い頃からの憧れだったという Maren Morris と初めてのコラボを果たした Jessie Murph にこれからも目が離せません。

Texas / Jessie Murph & Maren Morris

[Chorus: Jessie Murph]
You got all the good shit
あなたは良い部分だけ盗んで
And I got consequences
私にはその対価がのしかかる

I'm cold, I'm lost, I'm ruined
凍え、孤独で、ボロボロの私を置き
And you go back to Texas
あなたはテキサスに戻った

[Verse 1: Maren Morris]
You came in like a one-man show
一人芝居のようにやってきたあなたは
Out of town, had a couple years on me, knew that shit I didn't know
故郷を離れて数年、私の知らないことをたくさん知っていた

And it felt so real that I couldn't let go
とてもリアルで手放せなかった
While you ran me around like a motherfuckin' rodeo
ロデオのように私を走らせたあの時代

[Pre-Chorus: Maren Morris]
You burn a hole through my mind
心に穴を開けられて
Somethin' about it ain't right
何かがおかしいと気づいたの

[Chorus: Jessie Murph]
You got all the good shit
あなたは良い部分だけ盗んで
And I got consequences
私にはその対価がのしかかる

I'm cold, I'm lost, I'm ruined
凍え、孤独で、ボロボロの私を置き
And you go back to Texas
あなたはテキサスに戻った

[Verse 2: Jessie Murph]
You go back to Texas like it didn't happen
何事もなかったかのようにテキサスに帰ったあなた
Like I'm not here with all of this mess
後始末に追われる私なんて存在しないかのように

And you drunk and out and you wildin' out
酔っ払って、外で気を強くするあなた
And you lit with all your friends
友達みんなと火遊びをして

And I hate that shit, I wanna break that shit
私はそれが嫌でどうにか止めたかった
I wanna do the same to your head
あなたにも同じ思いをさせてやりたいわ

Usеd to love that parkin' lot
お気に入りだった駐車場
Now I wouldn't be caught dead on it
もう達した私の姿は見られないわ

[Pre-Chorus: Both]
You startеd a goddamn wildfire
山火事のように熱い関係だった
But somethin' about it ain't right
でも何かが変だったの

[Chorus: Both]
You got all the good shit
あなたは良い部分だけ盗んで
And I got consequences
私にはその対価がのしかかる

I'm cold, I'm lost, I'm ruined
凍え、孤独で、ボロボロの私を置き
And you go back to Texas
あなたはテキサスに戻った

[Bridge: Maren Morris, Jessie Murph, Both]
Keep runnin', keep drivin'
走り続けて、運転し続けて
While I'm in this hell
私がこの地獄にいる間

Keep goin', go faster
進み続けて、もっと速く
Fuck you and yourself
遠い場所で孤独を味わって

Go back, go back, go back, go back to Texas, mm
テキサスから一生戻ってこないで
Go back, go back, go back and leave all of your messes
自分の尻は自分で拭って

[Chorus: Jessie Murph, Maren Morris, Both]
You got all the good shit
あなたは良い部分だけ盗んで
And I got consequences
私にはその対価がのしかかる

I'm cold, I'm lost, I'm ruined
凍え、孤独で、ボロボロの私を置き
And you go back to Texas
あなたはテキサスに戻った


Photo by Cullan Smith

ここまで読んでいただきありがとうございます☺️ どなたでもハートを押していただけたら嬉しいです💗 コメントも大歓迎です🙌