見出し画像

HeartBeat/Nightcore

You said, "Why am I holding on, baby?"
あなたは言った、なぜ私が待たなきゃいけないの?
I would never back down.
私は引き下がる気はないよ
Are you walkin' out of my life?
あなたは私から離れていくの?
Saying you really don't love me. Ooh.
私のことを愛してないっていうけど
Baby, you don't mean that.
本心じゃないんだ
本気で言ってるわけじゃないんだ
You remember all that we had?
今までのことみんな覚えてるよね?
I took it for granted that you loved me the same
あなたと私は同じように愛し合ってることが当然だと思ってた
But I gotta keep on talking
でも違った、伝え続けないと

Listen to my heartbeat, beat, beat
ねえ聞いてよ、私の鼓動を
Saying, "Do you love me, me, me?"
私のことを愛してる?って
But I'm lying here alone
でも私は1人でここに横たわってる
So I put you in a song beside my heartbeat, beat, beat
だから私はこの鼓動を感じながら、あなたへ歌を書いたよ

I hope you'll listen to this music ಇ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?