見出し画像

My London Life ~Week 41~

プラハに居た時からもう1週間が経ちました。時間の流れはとても早いなと…。
にしても、プラハ旅行は最高でした!本当にとても良い場所だったし、更にニュージーランドで知り合った友達に2年ぶりに再会出来たのが嬉しかった!!

画像1

変わらずクレイジーだったし、真昼間から夜までずっと訪れる場所では飲んで飲んで飲んで飲み過ぎも飲み過ぎだったけれども、本当に楽しかった!!

画像2

画像3

画像4

良い場所とかプラハの色々を教えてくれて本当彼には感謝です。またいつか、カナダかイギリスかプラハかで再会出来たら良いな!!
さて、めちゃくちゃ忙しい週が始まっていて1日あたり14時間くらい働いているのではないかと…。今はただ完璧に良い仕事をするだけです!!

Already a week has passed since when I was in Prague… It’s so early to time goes by!!
Actually, my Prague trip was so nice. It’s really awesome place and also I was glad to meet friend who I met in NZ!! It was for the first time in 2 years. As usual we are crazy and drank too much from noon to night but it was really fun!! Thank you for introducing me about some good places and something. I hope we are able to meet again someday. Probably, Canada or UK or Prague!!??
Well, super busy weeks have begun… I suppose I work around 14 hours a day…!! Now I will only do an amazing job perfectly as much as possible!!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?