TAEYONG"Virtual Insanity" 歌詞和訳

作詞:태용
作曲:태용,Royal Dive
編曲:Royal Dive


Do you hear that yeah
Did you hear that yeah
Virtual insanity
Let's go


Virtual insanity
Bring it my bamboo
Playing with the panda yeah
그래 우린 Ballin'

そう僕らは Ballin'
Hot air balloon
타고 가 저 별로
乗っていこう あの星へ
Yeah we fly
무릉도원에서 연마한 내 춤

武陵桃園で磨いた俺の踊り
Look I'm flying
우린 가지,가자 다음 판으로

俺らは行くんだ、行こう 次のゲームへ
Let's go high


❤︎Give me that item
원하는 건 난 전부를 갖지

欲しいものは全部持ってる
Give me that hunnit(hundred)
That's my score
I know I'm always thankful
너네한텐 고맙지

君たちには感謝してるさ
Cuz I'm playing the easy game yeah
Let's go let's go sky high
Look at my look at my shining bike
3-Dimensional
(3次元)paradise yeah
잔상을 남기지 난

残像を残した僕は
I'll lead you now❤︎


I'm gonna bf high,go
My flow never slow
Water hydro
Cap sqeeze 쭉 짜낸 다음 iPhone

Cap speeze 絞り出した次は iPhone
셀피 타임(自撮りタイム)Crush time like a
(俺は)Michael

You won't ever see me
Technology CG
Hit'em with the ET
경험해봐 3D

経験してみな 3D
4HD로(で)
증명해 내 3T
証明してみな 僕の3T
모두의(みんなの)Everything yeah


❤︎Repeat❤︎


Yeah feel lil tipsy(ほろ酔い)
I'm feeling like I'm Michael
Yeah ate the heavenly peach
Feeling like I'm Goku
No one can be like me
전투력 올리지 난 더

戦闘力を上げるんだ 俺は
People say who's that guy ya
Hoo hoo TY
I ate the heavenly peach yeah
I feel like I feel like Goku yeah
Yeah TY go high신령처럼 날아가 저 Roof

神霊のように飛んでいく あのRoof


Virtual insanity
어디까지 갈지 몰라 안 와 감도

どこまで行くかわからない 感度すらもない
이 지구 소년은 가 어디든
この地球少年は行く どこへでも
마법 동지야 난 Call 그랑조트*
魔法童子さ 俺は Call グランゾート*
Yeah uhm 웬만함 나의 Timezone
まあまあな俺のTimezone
안에 같이 타 있어
中に一緒に乗ってな
언제 놓칠지 몰라 너
いつ逃すかわからないよ、君
떨어지는 Meteor처럼
落ちていく Meteor(流星)のように
우린 피융 피융 슝
俺らはピュンピュンシュンと
어디든 나아가지
どこへでも前に進むんだ



*グランゾート:(恐らく)日本のアニメ魔動王グランゾート

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?