TAEYONG "Move Mood Mode(Feat.웬디)" 歌詞和訳

作詞:태용
作曲:태용,SQUAR(PixelWave)
編曲:SQUAR(PixelWave)


I can go 어디든 넌?
I can go どこでも 君は?
I can do 뭐든지 넌?
I can do なんでも 君は?

I think I'm 꿈꾸는 기분
I think I'm 夢見る気分
너와 발맞춰 걷는 꿈
君と足並み揃えて歩く夢
너의 환한 미소는 언제나 옳지
君の明るい笑顔はいつも正しい
It’s alright

네게 계속 맘이 다가가고 (I'm running to you)
君にずっと心が近付いて
하루 종일 온종일 너의 (All day everyday)
1日中ずっと君の
얼굴이 그려져 이런 맘 알까
顔が恋しくなる こんな気持ち分かるかな
넌 알까
君は知ってるかな

온 세상이 Beautiful
世界中がBeautiful
저 해는 우릴 비추고
あの太陽は僕たちを照らして
You shine on me
I shine on you
넌 햇살을 담은 Pillow
君は陽射しを込めたPillow


❤︎와르르르
ガラガラと
내 맘이
僕の心が
사르르르
そろりと
녹아내리는 중
溶け込んでいく中
난 네게
僕は君に
쪼르르르
ちょこちょこと
Your move
Your mood
Your mode
너의 모든 모습

君の姿全部
I love you
All of you
Head to toe
I love you
❤︎


Get closer
난 네게 더 가까워 가
僕は君にもっと近付いていく
She's in a good mood
I like you, I do
바보같이 보여도 이래 봬도

バカみたいに見えても こう見えても
너의 모든 걸 다 맞출 만큼
君の全てを当てるくらい
널 알고 너란 과를 대표해 난
君のことを知って 君という科を代表する僕は
I got my Ph.D 어때 보여 나
I got my Ph.D(博士号) どう見えるかな、僕
그래도 여전히 어려워 넌 oh
それでも相変わらず難しい君は

온 세상이 Beautiful
世界中が Beautiful
저 달은 큰 Mirrorball
あの月は大きな Mirrorball
이 밤을 무대로 삼아서 나와
この夜を舞台にして僕と
춤을 춰보자 어서
踊ろうよ さあ


❤︎Repeat❤︎


Falling in love yeah
You driving me insane
You bring me a heart attack
You wake me up every time
Oh yeah oh,yeah
Oh yeah oh,yeah
Oh yeah oh,yeah
Oh yeah oh,yeah


Your move
Your mood
Your mode
너의 모든 모습

君の姿全部

♡Repeat♡

I love you
All of you
Head to toe
I love you

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?