見出し画像

スポーツは世界を繋ぐ。 #K-Mart #NBA

おはようございます。

今朝はロシア語のニュースをシェアしました。K-Martことケニオン・マーティンに関する記事です。🥰

私は彼の大ファンです。ロシア語で彼に関する記事を読めて幸せです。🇷🇺

昨日も私は語学学習をしました。韓国語、ロシア語、スペイン語、英語を学びました。🇪🇸

NBAの記事に最近は熱中しています。韓国のブログやロシアのニュース記事を読んだりしています。🇰🇷

スポーツが好きで良かったです。我々には共通の話題があります。今回はK・Martの記事でしたが、今後も色々と紹介していきたいです。🇺🇸

今日もハッピーな一日をお過ごしください!😄🏀🏟


Good morning.

This morning I shared a news story in Russian about Kenyon Martin, aka K-Mart. 🥰

I'm a big fan of his. Happy to read an article about him in Russian. 🇷🇺

Yesterday I did my language learning again. I learned Korean, Russian, Spanish and English. 🇪🇸

I've been passionate about NBA articles lately. I read Korean blogs and Russian news articles. 🇰🇷

I'm glad I like sports. We have some things in common to talk about. This article was about K-Mart, but I hope to introduce many more in the future. 🇺🇸

ここから先は

21字

スタンダードプラン

¥300 / 月
初月無料
このメンバーシップの詳細

コンテンツの更なる改善に向けて、使わせていただきます。サポートは少額でもありがたいです。よろしくお願いいたします。m(_ _)m