見出し画像

NBA キングスvsペリカンズ観戦記。 😊🏀🍔

おはようございます。

昨日はペリカンズvsキングスを観ました。NBAです。

サボニスvsバランチュナスのインサイド対決が、迫力がありました。レベルの高い戦いでした。それぞれに個性があって面白かったです。

イングラムも活躍していましたね。2kのMyTeamで獲得しようかなと思いました。1on1が強かったですね。メロを思い起こさせてくれました。

ペリカンズが勝利して、キングスは敗退しましたが今季のNBAを大いに盛り上げてくれました。キングスは来季また頑張ってくれることを期待します。ペリカンズもOKCとのシリーズが楽しみです。

今日もアメージングな一日をお過ごしください!😄🏀🇺🇸



Good morning.

Yesterday, I watched Pelicans vs Kings. It's the NBA.

The inside showdown between Sabonis and Valanciunas was powerful. It was a high-level battle. Each one had its own personality and was interesting.

Ingram also played well. I thought I'd try to get him in 2k's MyTeam. His 1on1 was strong. It reminded me of Melo.

Although the Pelicans won and the Kings lost, the Kings greatly excited the NBA this season. I hope the Kings will improve again next season. I'm also looking forward to the Pelicans' series with OKC.

ここから先は

934字

スタンダードプラン

¥300 / 月
初月無料
このメンバーシップの詳細

コンテンツの更なる改善に向けて、使わせていただきます。サポートは少額でもありがたいです。よろしくお願いいたします。m(_ _)m