見出し画像

【NBA】 ペリカンズvsOKC Game1の感想。 😄🏀🇱🇹

おはようございます。

昨日はOKC対ペリカンズを観ました。NBAです。

意外と接戦になりましたね。バランチュナスがインサイドをほぼドミネイトしていましたよ。相性が良いのですね。

まあ彼はベテランですし、連戦の疲れもあるでしょう。そんなに長くはコートに出せないところに、OKCは救われましたね。

あと印象に残ったのはドートですね。エースキラーの本領発揮という感じでした。やはりペリカンズはザイオンがいないのが痛いですね。

それでは今日もハッピーな一日を!😊🍛🥛


Good morning.

Yesterday, I watched OKC vs. Pelicans. It's the NBA.

It was a surprisingly close game. Valanciunas almost dominated the inside. They have an advantage in this regard.

Well, he's a veteran, and he's probably tired from the consecutive games. OKC was saved by not being able for the Pelicans to put him on the court for that long.

Another impressive player was Dort. It felt like he was showing his true colors as an ace killer. It's bad luck that the Pelicans are without Zion.

ここから先は

624字

スタンダードプラン

¥300 / 月
初月無料
このメンバーシップの詳細

コンテンツの更なる改善に向けて、使わせていただきます。サポートは少額でもありがたいです。よろしくお願いいたします。m(_ _)m