見出し画像

キリル文字をスラスラと書けるようになりました。 😄🇷🇺📝

おはようございます。

昨日もDuolingoで語学学習をしました。英語、韓国語、ロシア語、スペイン語、中国語、フランス語を勉強しました。

昨日は新しいコースが追加されていることに気がつきました。中級英語を英語で学べるコースです。Xの副アカウントにも書きましたが、これは様々な国のユーザーから需要があるコースだと思います。

ところで、最近わたしはロシア語の上達を実感しています。手書き入力をしていますが、キリル文字をスラスラと書けるようになりました。これもDuolingoとWlinguaのお陰です。学習を継続してまいります。

それでは、今日もナイスな一日をお過ごしください!😄🍟🍛


Good morning.

Yesterday, I learned languages using Duolingo. I studied English, Korean, Russian, Spanish, Chinese, and French.

I noticed that a new course was added. This is a course where you can learn intermediate English in English. As I wrote on my X sub-account, I think it is in demand from users in various countries.

By the way, recently I have felt that my Russian has improved. I use handwriting input, and now I can write Cyrillic characters fluently. This is also thanks to Duolingo and Wlingua. I will continue learning.

ここから先は

886字

スタンダードプラン

¥300 / 月
初月無料
このメンバーシップの詳細

コンテンツの更なる改善に向けて、使わせていただきます。サポートは少額でもありがたいです。よろしくお願いいたします。m(_ _)m