見出し画像

仮想通貨で有名人に注意 Beware of Celebrities in Crypto

Beware of Celebrities in Crypto
仮想通貨で有名人に注意



Profitable Investing Tips
収益性の高い投資のヒント

Published in Coinmonks
コインモンクスに掲載

About a year ago we wrote to ignore celebrities who promote crypto. A few months later we wrote that folks were suing celebrities for FTX crypto losses. The point is that being a famous movie star, television personality, athlete, or social media influencer does not make your advice about cryptocurrencies reliable. So, our advice is that you should beware of celebrities in crypto (or any investment arena). Sadly, the issue has arisen again with crypto’s friend.tech on Coinbase’s Base.
1年前の試合で、私たちは仮想通貨を宣伝する有名人を無視するように書きました 数か月後、私たちは人々がFTXの暗号資産の損失で有名人を訴えていると書きました。重要なのは、有名な映画スター、テレビパーソナリティ、スポーツ選手、またはソーシャルメディアのインフルエンサーであるからといって、暗号通貨に関するアドバイスが信頼できるものになるわけではないということです。ですから、私たちのアドバイスは、暗号(または投資分野)の有名人に注意する必要があるということです。悲しいことに、この問題は、CoinbaseのBaseでの仮想通貨の friend.tech で再び発生しました。

Cutting Edge Tools Help You Take the Guesswork Out of Trading
最先端のツールは、取引から当て推量を取り除くのに役立ちます

The Latest Fad in Crypto
仮想通貨の最新の流行

ここから先は

5,632字 / 1ファイル

¥ 600

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?