見出し画像

【和訳】Running Away

VulfpeckによるRunning Awayの和訳です。

https://youtu.be/wvpLjcXU3hY

Anytime you think about her
彼女のことを思う時はいつも
The feeling’s there
こんな感じがするんだ
She’s thinking about you
About you, about you
彼女も君を思ってるって
Oh and anytime you see her in the street
そして彼女を通りで見かける時はいつも
What choice is there?
決まりきってるよね
She’s gotta see you
彼女も君を見ているはずさ
After you’re through
君が通り過ぎた後に

[Chorus]
Oh I got to believe it, baby
ああ僕は信じなきゃいけないんだよ
That you’re thinking about me maybe
君もたぶん僕のことを思ってるって
I don’t know what you’re thinking about any other day
他の日に君が何を考えてるか分からないんだ
When you keep on running away (You keep on running)
君が逃げ続けてしまう限りは(君は行ってしまう)
Running away (But you keep on running away)
逃げてしまう(でも君は逃げ続ける)

[Verse 2]
I try not to expect much anymore
今は期待しすぎないようにしてるよ
It's over now
もう終わってしまったけど
But what was it all for?
なんのためだったんだろうね
What was it all for, yeah yeah
なんのためだったんだろう
Oh and I'll always care about you, baby (Try not to let you go)
僕はずっと君を大切にするよ(君を離さないように)
The feeling's there
気持ちが残ってる
We grew it too long
僕らは長く続けすぎたんだ
To say it's gone
終わったと言ってしまうには
Oh yeah, it's gone
でも、もうおしまいだね

Oh I got to believe it, baby
ああ僕は信じなきゃいけないんだよ
That you’re thinking about me maybe
君もたぶん僕のことを思ってるって
I don’t know what you’re thinking about any other day
他の日に君が何を考えてるか分からないんだ
When you keep on running away (You keep on running)
君が逃げ続ける限りは(君は行ってしまう)
Running away (But you keep on running away)
逃げてしまう(でも君は逃げ続ける)

[Hook:]
Oh why'd you keep on running?
どうしてずっと逃げているの
Why'd you keep on running away?
どうして行ってしまうんだろう

I don’t mind thinking about her
彼女を思うことに苦痛はないよ
As long as she’s thinkin' 'bout me
彼女も僕のことを思っている限りは
About me, about me
僕のことを、僕のことを

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?