見出し画像

[和訳/歌詞]Post Malone - Joy


"喜び" は最も冷酷な恋人



[Verse 1]

Joy is the coldest lover I know
“喜び”は最も冷酷な恋人

Only because she never comes
"彼女は決して来ない"というだけで

I was the coolest dude I know
俺は冷たい奴だったよな

Guess I was born too close to the sun 
多分俺は太陽に近すぎる場所で生まれたんだ (※)

※ 太陽の熱さに慣れて、冷たさをより一層感じてしまうということ

[Pre-Chorus]

The harder I try the more I become miserable
努力した分だけ自分がどんどん惨めになっていく

The higher I fly the lower I go, oh no
高く飛んだ分、低い場所を進んでいる

[Chorus]

Is what we want who we are?
俺たちは自分が何者か知ることを望んでいるのか?

Ah-ooh

Pray for me
俺のために祈ってくれよ

I don't wanna be, ah Miserable
惨めになりたくないんだ

[Verse 2]

Joy is the coldest lover I know
“喜び”は最も冷酷な恋人

Some reason I keep comin' back for mo'
何故だか俺は、もっと知りたくて戻ってくるんだ (※)

※ 喜びを求めて同じ過ちを繰り返してしまうということ

I crashed my car, the paint job was off
車を事故らせて、塗装が剥がれてしまった

La-la-la-la-la

Will I еven know if it's too much? Mm
限界を超えてしまったことに、自分自身で気づくことができるだろうか

[Pre-Chorus]
The harder I try thе more I become miserable
努力すればするほど、俺はどんどん惨めになっていく

The higher I fly the lower I go, oh no
高く飛べば飛ぶほど、より低い場所を進んでいる

[Chorus]

Is what we want who we are?
俺たちは、自分が何者か知ることを望んでいるのか?

Ah-ooh

Pray for me
俺のために祈ってくれよ

I don't wanna be, ah Miserable
惨めになりたくないんだ

[Instrumental Break]

[Pre-Chorus]

The harder I try the more I become miserable
努力した分だけ自分がどんどん惨めになっていく

The higher I fly the lower I go, oh no
高く飛んだ分、低い場所を進んでいる

[Chorus]

Is what we want who we are?
僕たちは、自分が何者か知ることを望んでいるのか?

Ah-ooh

Pray for me
俺のために祈ってくれよ

I don't wanna be, ah Miserable
俺は惨めになりたくないんだ

Ooh-ooh, ooh-ooh, ooh-ooh
Ooh-ooh, ooh-ooh, ooh-ooh

[Outro]

Ooh, ooh-ooh, ooh-ooh, ooh-ooh
Ooh, ooh-ooh, ooh-ooh, ooh-ooh
Miserable (ooh-ooh, ooh-ooh, ooh-ooh)
Miserable (ooh-ooh, ooh-ooh, ooh-ooh)
Miserable (ooh-ooh, ooh-ooh, ooh-ooh)
Miserable (ooh-ooh, ooh-ooh, ooh-ooh)
Miserable (ooh-ooh, ooh-ooh, ooh-ooh)
Miserable (ooh-ooh, ooh-ooh, ooh-ooh)
Miserable (ooh-ooh, ooh-ooh, ooh-ooh)
Miserable (ooh-ooh, ooh-ooh, ooh-ooh)



song credits
Performed by Post Malone
Co-Produced by Louis Bell, Andrew Watt
Release Date : July 28, 2023

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?