見出し画像

lost in the memory

自分による自分の為の鷺巣詩郎さんのlost in the memory
歌詞&和訳です。
聴き取ったやつなので間違いだらけやと思う



I’ve feel like I am lost in the place
ココで迷子になってるみたいだ
There has no concept of who I am
自分が何者かなんてわからない
Like a ghost between worlds I am trapped 
幽霊みたいに世界の隙間に閉じ込められて
And I’m loosing believe in myself 
そして自分を信じれなくなった。
When I speak no one hears when I touch no one feels anything that I do
話しても届かない、触ったって誰も何も感じ取ってくれない。
When I try to stand up and be counted it’s like everyone looks like through me.
立ち上がって数に入れてもらおうとしても、みんなが僕を無視して通り過ぎていくみたいで
Loneliness.
孤独。
Isn’t a way I’ve wonted to be feeling 
コレは僕が欲しかったモノじゃない
Emptiness.
空虚。
Haven’t a way life some far goddess story
神話の中を生きる方法はないのに。
Helplessness.
無力。
What can I do to make you all remember 
みんなに憶えていてもらうために僕が出来ること…
Sadnesses.
悲しみ。
On that I have end it’s no come far to me.
その上で僕は死んだんだ。その神話は僕にとって遠いモノじゃない。
It’s no come far to me.
夢物語じゃないんだ。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?