「ラブソングを書いて」

Verse 1:
In the quiet of the night, I think of you
The moonlight shines, and I'm feeling brand new
You're the calm in my storm, the peace in my heart
With you, I find a love that's pure and true

Chorus:
You're the melody that soothes my soul
A gentle rhythm that makes me whole
In your arms, I find my sanctuary
A love so deep, it's like a dream come true

Verse 2:
When the world gets too loud, I close my eyes
And I picture your smile, it fills my mind
You're the soft breeze that cools my restless heart
With you, I've found a love that's kind and mild

Chorus:
Your love is like a gentle song
That guides me all life long
In your embrace, I'm safe and warm
A love so serene, it's like a sweet melody

Bridge:
Through the highs and lows, you're by my side
Your love is constant, a steady guide
No matter what life brings, I know you're there
A love so strong, it's like a calming sea

Chorus:
You're the harmony that completes my life
A love so perfect, it's beyond strife
In your eyes, I see forever shine
A love so tranquil, it's like a peaceful night

Outro:
And when the world gets too loud
I'll hold you close, and we'll block out the crowd
Our love will be our sanctuary
A gentle song, forever you and me.

Command R+

1節
夜の静けさに君を想う
月明かりが輝き、私は真新しい気持ちになる
あなたは嵐の中の静けさ、心の平和
君となら、純粋で真実の愛を見つけられる

コーラス
あなたは私の魂を癒すメロディー
穏やかなリズムが私を包み込む
あなたの腕の中で、私は聖域を見つける
夢のような深い愛に包まれて

2節:
世界がうるさくなったら、僕は目を閉じる
あなたの微笑みが心に浮かぶ
君は僕の落ち着かない心を冷ましてくれるそよ風だ。
優しく穏やかな愛を見つけたよ

コーラス
あなたの愛は優しい歌のよう
それは私を一生導いてくれる
あなたの抱擁の中で、私は安全で温かい
穏やかな愛、それは甘いメロディのようだ。

ブリッジ
山あり谷あり、あなたは私のそばにいる
あなたの愛は不変で、確かな道しるべ
人生に何があろうとも、あなたがそばにいることを私は知っている。
とても強い愛、それは穏やかな海のようだ。

コーラス
あなたは私の人生を完成させるハーモニー
完璧な愛、それは争いを超えている
君の瞳に永遠の輝きを見る
とても静かな愛、それは穏やかな夜のようだ

アウトロ
世界が騒がしくなったら
君を抱きしめて 群衆をさえぎろう
僕らの愛は僕らの聖域になる
優しい歌よ、永遠に君と僕で

DeepL

私よりも良い歌詞を書くやん。

ここから先は

0字

02

400円

サポートの支援金は、すべてインプット代に充てさせていただきます。