見出し画像

🎨美術館に行った話

こんにちは、久しぶりの投稿になります。最近、トロントのダウンタウンに位置する、AGO(Art Gallary Ontario)に行ってきましたので、シェアしたいと思います。
(Hi, it's been a while since I've posted. Lately, I went to AGO, which is located in downtown Toronto, so I'm gonna share it with you.)

正直、私自身はアートにそこまで興味はないのですが、土曜日は無料で入館できるらしく、散歩ついでに行ってきました。結構、興味深い作品もあって、約2時間くらい滞在してしまいました(笑)
(Even though I'm not interested in the art, I visited as walking because this is free to enter on Saturday. There are many interesting works, so I stayed almost 2 hours, lol:)

印象に残った作品を、少しシェアしますね。
(I'm gonna share some works which impressed me.)

これらの作品はどれもインパクトがあり、轢かれるものばかりでした。意外と楽しかったです😆
(Every work has a strong impact and attracts me. I enjoyed it a lot more than I expected.)

最後に写真にあるカフェで、アメリカーノを飲んで帰宅しました。☕️
(Finally, I drank a coffee as a picture, and then go back home.)


📖Writing channel の共同マガジン

共同マガジンを運営しています。投稿をマガジンに登録するだけで、多くの方に見てもらえるキッカケになります。
(I have operated a "shared magazine", in which people can share our posts, and it is a great opportunity to be seen by many people.)
もし興味があれば、下のURLからチェックしてみて下さいね😊
(If you are interested in joining this event, please check this post↓↓↓)


📖SNS

Twitterでも活動しています。Noteやブログを運営している方であれば、フォローをお返しします😊
(I also have a Twitter account:) If you have a Note account or Blog, I will definitely follow back to you!!)


記事を読んで下さっているあなたがより良い人生を歩めるよう、有益な情報を発信していきます。今後ともよろしくお願いします。🌟