見出し画像

DJ CHARI - aero feat. Tohji & gummyboy English translation

[Chorus: Tohji]
A yo, I fly in the sky
Your hair is swaying in the wind, sunshine
A yo, I fly in the sky
We smoke cocaine on the clouds, we're Remioromen*
A yo, I fly in the sky
Your hair is swaying in the wind, sunshine
A yo, I fly in the sky
We smoke cocaine on the clouds, we're Remioromen

*Remioromen is the name of a Japanese rock band who is known for the song “Konayuki (=powder snow)”, it could be an implication of cocaine.

F**k yeah, I am like Beckham kicking a ball on a corner post of a goal
The rolling stone gathers no moss, yeah yeah
Falling bundles of cash, burning under the sun, bust down
Flying far away, it's easy to get on
Gummy, fun, earning money, go eating “hamazushi”
I don't lie, packing sweets in bags
Gathering friends, flying without sleep
Increasing, everyone is getting excited more than zero
Growling voices, making money
Seriously increasing digits from zero to a hundred million
Shining gold teeth, chains around the neck
Buying time for just the two of us with that money

[Chorus: Tohji]
A yo, I fly in the sky
Your hair is swaying in the wind, sunshine
A yo, I fly in the sky
We smoke cocaine on the clouds, we're Remioromen*
A yo, I fly in the sky
Your hair shines in the sunlight
A yo, I fly in the sky
We smoke cocaine on the clouds, we're Remioromen

There are so many idiots who only hold me back with their feet, even though they have less sense than me
While you are hanging out with your friends, I am gathering 550 audience with just my EP
You guys hold back skill and just doing substruction, while I don’t mind show everything I have with addition
You just keep repeating the answers you already know, while I create new ones

Everyone is flying, my cola is bursting out
Kiki rides on a Nimbus 2000
I see the colors of traffic lights changing into blue
It's like they're forgiving us

[Chorus: Tohji]
A yo, I fly in the sky
Your hair is swaying in the wind, sunshine
A yo, I fly in the sky
We smoke cocaine on the clouds, we're Remioromen*
A yo, I fly in the sky
Your hair shines in the sunlight
A yo, I fly in the sky
We smoke cocaine on the clouds, we're Remioromen

--

[Chorus: Tohji]
A yo 俺は空を飛ぶ
お前なびかせる髪 太陽の光
A yo 俺は空を飛ぶ
雲の上で吸うCocain 俺らレミオロメン
A yo 俺は空を飛ぶ
お前なびかせる髪 太陽の光
A yo 俺は空を飛ぶ
雲の上で吸うCocain 俺らレミオロメン


[Verse1: gummyboy & Tohji]
まじFuck 打ち込む角 俺ベッカム
転がる石 苔つかない Yeah
降る札束 太陽が燃やしBust down
遠くに飛んでく 乗る簡単
Gummy 楽しい 稼ぎ 食うはま寿司
嘘言わない 袋に詰める菓子
仲間を集めて みな寝ずに飛ぶ
増えてく ゼロより 皆ぶち上がり
唸る声 金を稼ぐ
マジでゼロから億までケタ増やす
光る金歯 首元にチェーン
その金で買う 二人だけで過ごせる時間

[Chorus: Tohji]
A yo 俺は空を飛ぶ
お前なびかせる髪 太陽の光
A yo 俺は空を飛ぶ
雲の上で吸うCocain 俺らレミオロメン
A yo 俺は空を飛ぶ
お前なびかせる髪 太陽の光
A yo 俺は空を飛ぶ
雲の上で吸うCocain 俺らレミオロメン

俺よりセンスが無いのに足だけ引っ張るバカマジ多い
お前が仲間と群れてる間 俺EPだけで550呼ぶ
お前ら隠れて引き算で勝負 俺らは足し算で全部見せてる
知ってる答えなぞってるだけのお前
新しく答え 作り出してくる俺
みな飛んでる 吹き出す俺のコーラ
キキまたがり ニンバス二千乗る
変わってく 信号機の色を見る
俺らを 許してくれるみたい

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?